“ေမဖန္ဆင္းေသာ ပန္းတစ္ပြင္႔”














တကယ္ေတာ့ သူနွင့္က်မ ၏ေတြ ့ဆံုမႈမွာ ကဗ်ာမဆန္ခဲ့ပါ…ေျပာရမည္ဆိုလွ်င္ သာမာန္ကာလွ်ံကာထက္ ပိုမည္ ဆိုရံုေလးသာျဖစ္သည္…
ည၉နာရီ ခန္ ့အခ်ိန္..MRT ဟုေခၚဆိုေသာ အျမန္ရထားတစင္းေပၚမွ အိမ္ျပန္ေရာက္ခ်င္ေနေသာ က်မ၏စိတ္ သည္က်မခႏၵာကိုယ္အား အေျပးအလႊားသယ္ေဆာင္၍ဆင္းလာစဥ္ ခဏ တြင္ျဖစ္သည္….
က်မကိုတိုက္၍ ျဖတ္ေျပးသြားေသာသူတေယာက္ကို စိုက္ခနဲ ၾကည့္မိသည္… ထိုသူက က်မ ကိုၾကည့္မေနခဲ့ပါ…
က်မကိုၾကည့္ေနသည္က ထိုလူ၏ အေနာက္ဘက္မွ မ်က္၀န္းတစံု….
ထိုမ်က္၀န္းမ်ားမွာ က်မဆီမွတဆင့္ ၀င္ေရာက္လာေသာရထားဆီသို ့ေရြ ့လ်ားသည္… ထိုေနာက္ေက်ာဆီဘက္သို ့ေငးၾကည့္မိသည့္ခဏ..
က်မ မွတ္ဥာဏ္မွ (Alarm) အလန္း ထျမည္သည္… က်မ ကိုယ္က်မ သတိလက္လြတ္သြားခ်ိန္…က်မ သူ ့ဆီသိုေလ်ွာက္သြားမိရက္သား…ျဖစ္ေနျပီ…

“ အကို က မအူပင္ဂ်ီတီစီက မဟုတ္လား “

“ ဗ်ာ..ဟုတ္တယ္..ညီမကလဲ မအူပင္ကပဲလား “

သူ ့မ်က္လံုးကိုစိုက္ၾကည့္မိသည္… သူ ့မ်က္နွာကလဲ အျဖဴထည္..
ဒါေပမယ့္ သူက်မ ကိုမသိတာကိုေတာ့ တကယ္အံ့ၾသမိသည္…
က်မတို ့နယ္ေက်ာင္းက က်ဥ္းက်ဥ္းေလးရယ္.. တေယာက္နဲ ့တေယာက္မသိရင္ေတာင္ မ်က္နွာျမင္လ်ွင္ ေက်ာင္းကမွန္းသိၾကသည္…
ဒါေပမယ့္သူက မသိ… က်မ ေတြးရင္းျပံဳးမိသြားသည္… ရွင္းျပရမွာပ်င္းသည့္က်မ နွင့္ ေတာ္ေတာ္ေလးေျပာျပမွ သိမည့္သူ ကေတာ့
ျဖစ္ေတာ့မည္မဟုတ္…ထို ့ေၾကာင့္..

“ ေဟာ ..ဟိုမွာရထားလာေနျပီ…အကိုလိုက္သြားရင္သြားေတာ့ေလ…ညီမက ဒီကေန ဘတ္စ္စီးျပန္မွာ “
“ ဗ်ာ…ဟုတ္ကဲ့.. ဟို…ညီမ ဖုန္းနံပတ္ေလးေပးခဲ့ပါလား.. “
“ ေၾသာ္ အင္း.. 81……. ပါ “
“ ဟုတ္ကဲ့ .ေက်းဇူးေနာ္ ...ဒါဆိုကၽြန္ေတာ္သြားျပီ.. “

က်မ ေလွကားမွ ဆင္းလာရင္း ထပ္ျပံဳးမိသည္… ဒါက်ေတာ့လည္တာပဲ…သူက်မ ဖုန္းနံပတ္ကို ၃မိနစ္ေလာက္အတြင္းမွာရေအာင္ေတာင္း
သြားသည္….ဒီေန ့က်မ သူ ့ေၾကာင့္တေယာက္တည္းျပံဳးျဖစ္သည္မွာနွစ္ၾကိမ္ရွိျပီ….
“…….” “…..”

က်မ ဖုန္းကိုငံု ့ၾကည့္လိုက္သည္…သို ့ေပမယ့္နံပတ္က အသစ္…

“ဟယ္လို”
“ညီမ လား..ကၽြန္ေတာ္ ပါ’
“ ေၾသာ္ ကၽြန္ေတာ္လား… “

ဟုတ္သည္ေလ..က်မ မွ သူ ့နာမည္ကို မသိပဲနွင့္

“ ကၽြန္ေတာ့္နာမည္…ပါ…ဒါကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းနံပတ္ မွတ္ထားေနာ္ ‘

စိတ္ထဲက ေတြးျဖစ္သည္..ခ်က္ခ်င္းၾကီးကိုျပန္ဆက္ေတာ့တာပဲ…
ဖုန္းကိုေျပာျပီး..နံပတ္ကို Save လုိက္သည္… အိမ္နားေရာက္ေတာ့ မတ္ေဆ့ တခုေရာက္လာသည္…
ကိုၾကီးဆီက ထင္၍ဖြင့္အၾကည့္… ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာဆီကပဲျဖစ္ေနသည္….

“ I just arrive home, n u? “

“me 2”

အိမ္ေရာက္ျပီး ထမင္းစား၊ေရခ်ိဳး ခဏနားျပီးခ်ိန္ သူ ့ဆီကဖုန္းထပ္လာသည္…အေၾကာင္းျပခ်က္ကေတာ့ ထမင္းစားျပီးျပီလား က
စေမးသည္… ဒီလိုနွင့္ ဖုန္းတစ္နာရီေက်ာ္ ေလာက္ေျပာျဖစ္သည္..

ေနာက္ရက္ေတြ က်မတို ့နွစ္ေယာက္ အတူျပန္ျဖစ္သည္… သူေရာ က်မ ပါ ၉နာရီခန္ ့အထိ… အိုတီ ဆင္းရသည္မွာတူသည္…
က်မတို ့နွစ္ေယာက္စလံုး Jurong West တြင္ေနၾကတာတူသည္… ရထားအနီလိုင္းနွင့္ ျပန္ရတာတူသည္…
မတူသည္မွာ က်မအလုပ္ေနရာက သူ ့ထက္ ၃မွတ္တိုင္ခန္ ့ပိုေ၀းသည္… သူက Woodland က်မ က Yishun …
က်မက Jurong East မွ ဘတ္စ္ကားစီးလ်ွင္အိမ္တန္းေရာက္၍ သူက MRT အစိမ္းလိုင္းေျပာင္း၍ Boonlay အထိ စီးရသည္…
ဒါေတြက က်မသိသည့္တူညီခ်က္ ၊ မတူညီခ်က္ေတြ…
ေနာက္တခုက်မ မသိတာက … သူက သူ ့အလုပ္ေနရာ နီးရာမွ က်မ ရွိရာ မွတ္တိုင္အထိ လာၾကိဳသည္…
က်မ နွင့္အတူ ဘတ္စ္ကားလိုက္စီး၍ က်မ အိမ္ေရွ့နားေရာက္မွာ ဘတ္စ္ကားေနာက္တဆင့္စီး၍ ျပန္သည္..(ဘာေၾကာင့္လဲေတာ့မသိပါ) ။ ။

“ခ်စ္ျခင္းရဲ ့ဖြဲ ့တည္မႈမွာ… ကန္ ့သတ္ခ်က္တခ်ိဳ ့…ရွိေနလား…
သူ့မ်က္၀န္းညိဳေတြဟာ… က်မရင္ထဲကို ထြင္းေဖါက္၀င္လာခဲ့တဲ့…
ေႏြးေထြးေသာရင္ခုန္သံ …တခ်ိဳ ့တ၀က္ပါပဲ….။ ။”

စကၤာပူေရာက္စကေန အလုပ္၀င္ခ်ိန္အထိ…သူ ့အမ နဲ ့ကလြဲရင္အျပင္မထြက္ျဖစ္ခဲ့တဲ့သူက…
က်မ သြားရာေနာက္တေကာက္ေကာက္လိုက္ရင္း..အိမ္ကို မကပ္ေတာ့ပါဘူး…
က်မ အလုပ္ေစာဆင္းလို ့သူငယ္ခ်င္းနဲ ့Bugis ေစ်းသြားရင္ေတာင္ သူ ့အလုပ္ျပီးတဲ့အခ်ိန္..၉နာရီ ၁၀နာရီ မွာ
သူဟာ ေနာက္ကေန လိုက္လာခဲ့ပါတယ္….
အဲ့ဒီမွာ ဇာတ္လမ္းစ တာပါပဲ… က်မနဲ ့ပါလာတဲ့ က်မ သူငယ္ခ်င္းက သူ ့ကိုစိတ္၀င္စားပါသတဲ့…
က်မ ကလဲ သူနဲ ့အသိအကၽြမ္းျပန္ေတြ ့ရံု၊ ခင္မင္ရံုဆိုေတာ့ မိတ္ဆက္ေပးပါတယ္….
ေနာက္ေတာ့ ရွင္းရွင္းေလးပဲ…ေအာင္သြယ္ေပးတယ္ေပါ့ေလ…
သူကို အတင္းေခၚသြားျပီး… က်မ သူငယ္ခ်င္းအိမ္ကိုသြားလည္ပါတယ္…
က်မ ဘယ္သြားသြား သူတို ့နွစ္ေယာက္ကိုေခၚတယ္… သူ ဖုန္းဆက္တိုင္းလဲ သူငယ္ခ်င္းအေၾကာင္းေတြခ်ည္းပဲ
ေျပာေျပာ ေနတယ္ေပါ့…
သူကေတာ့ အတင္းကို က်မသူငယ္ခ်င္းကိုေရွာင္ေတာ့တာပါပဲ… သူငယ္ခ်င္းဖုန္းဆက္ရင္လဲ အင္းမလုပ္ အဲမလုပ္…
ျပီးေတာ့ က်မနဲ ့ေတြ ့ခ်င္တယ္..ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းသြားရေအာင္တဲ့..က်မသူငယ္ခ်င္းကိုေတာ့ ေခၚမလာပါနဲ ့လို ့ဆိုတယ္…
ဇာတ္လမ္းေလးက ရိုးပါတယ္…သို ့ေပမယ့္လည္း အျပစ္ကင္းခ်င္မွလည္း ကင္းေတာ့မေပါ့…ကြယ္…

“တကယ္ဆို က်မ ကခ်စ္ျခင္းေမတၱာအေပၚ အယံုၾကည္ကင္းမဲ့လြန္းတတ္ခဲ့သူပါ...
သို ့ေပမယ့္လည္း
ခ်စ္သူအသက္သြင္းတဲ့ ဒီမ်က္လွည့္၀င္းထဲမွာပဲ
က်မႏွလံုးသားဟာ ပန္းႏူေရာင္ေျပာင္းသြားခဲ့တယ္...
ျမတ္နိုးျခင္းကို က်မကိုယ္တိုင္အေရာင္ျခယ္လိုု ့မ၀ေသးခင္
ခ်စ္သူက လက္ေဆာင္အျဖစ္က်မကိုနွင္းအပ္ခဲ့တယ္ ...။ ။ “

က်မ ရဲ ့ပထမဆံုး ယံုၾကည္မႈဟာ… သူ က်မကို ေလးေလးနက္နက္ ခ်စ္ခဲ့တယ္ ဆိုတဲ့ အခ်က္ပါပဲ…
ထူးဆန္းစြာ ဘယ္အရာကိုမဆို ယံုၾကည္လက္ခံဖို ့ခဲယဥ္း လြန္းသူ က်မ ကေပါ့….

“ တၾကိမ္တခါ…ယံုၾကည္မႈဟာ..
ေရွ့ဆက္မယ့္ ခရီးလမ္းေတြကို ..
အလင္းေရာင္ ဆိတ္သုည္းေစနိုင္သလား…
မိုးေမွာင္က်မွာ ငါမေၾကာက္ပါဘူး ကြယ္…
ျပန္ မလင္းလာမွာကိုေတာ့..
စိုးရိမ္မိတာေပါ့… ။ ။ “

မၾကာေတာ့တဲ့အခ်ိန္ တခုမွာ ခြဲခြါျခင္းနဲ ့က်မတို ့ရင္ဆိုင္ရေတာ့မယ္…
ခြဲခြါခ်ိန္ ဟာ တေန ့ေန ့ေတာ့ေရာက္လာမွာပါပဲ…ဒါေပမယ့္ သိပ္ျမန္လြန္းမေနဘူးလား…လို ့…

“ခံျပင္းနာက်ဥ္းတတ္လာတဲ့အခါ…
.အလြမ္းဟာ နင့္နင့္သီးသီး ငိုရႈိက္တယ္…
မလြမ္းေကာင္းေပမယ့္…လည္း
ငါဟာ နင္ရင္းနီးဖူးခဲ့တဲ့ ပန္းပြင့္ေတြအေၾကာင္းေတာင္
စာလံုးေပါင္း ေကာင္းေကာင္းမတတ္ခဲ့တဲ့ ေကာင္မေလးတေယာက္ပါ

ငတ္မြတ္ေခါင္းပါးလာတဲ့ သည္းခံနိုင္စြမ္းေတြကို ျမိဳခ်ရင္း
ေပ်ာက္လုဆဲဆဲ လမ္းေတြ အေၾကာင္း
ငါဟာစာ,တစ္လံုးခ်င္းေပါင္းခဲ့ရတယ္...
သည္းသည္းထန္ထန္ မငိုေၾကြးတတ္ေပမယ့္...
ဒါဟာ...
ေပါ့ပ်က္ပ်က္ မ်က္ရည္တစက္ မဟုတ္ခဲ့ရပါဘူးကြယ္....

အတိုင္းအဆ မဲ့စြာ ေမ်ွာ္လင့္ခဲ့ဖူးတဲ့ခ်စ္ျခင္းတစ္ခု အတြက္....
ငါ့ရင္ဘတ္ လက္ယက္က်င္းေလးထဲ
အလြမ္းေတြ စိမ့္စိမ့္ျပီး စီးဆင္းတယ္...။ ။”

က်မ လြမ္းခဲ့ဖူးတယ္… ဒါေပမယ့္ အလြမ္းေတြဟာ သိပ္ခါးသီးတာပဲကြယ္…
ဖြင့္ မဖတ္ခ်င္ေတာ့ တဲ့ ဒိုင္ယာရီ စာမ်က္နွာေတြ ကို က်မ …ျငင္းဆန္ေနလ်ွက္က သိမ္းဆည္းခဲ့ရတယ္…
နွစ္ေဟာင္းတနွစ္ ဟာ…မ်က္ရည္ေတြ..အလြမ္းေတြ… မရဏေရာင္… အသည္းကြဲ ခန္းေတြနဲ ့….
ဒီအခန္းငယ္ကို က်မ တံခါးပိတ္ပစ္ခဲ့တယ္… ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မဖြင့္ျဖစ္ေတာ့ေအာင္ေပါ့ေလ…

“အဲ့ဒီအခိုက္အခါက ငါ့အတၱေတြေလ..
ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာ ေၾကြ ေၾကြ က်
တစခ်င္း တစစီ
ေျခခ်စရာ ေျမတစ’ေတာင္ မက်န္တတ္ခဲ့..
………
ျပန္လြမ္းျပန္သိ တမ္းတမိသူအရႈံး
အဲ့ဒီ ခါးခါးသီးသီးသကၠရာဇ္ တခုအတြက္နဲ ့ေတာ့
ေနာက္တခါ ထပ္မရႈံးေစရေတာ့ဘူး
…….
နာက်ဥ္းစရာေတြလဲ
မနာက်ဥ္းတတ္ေစဖို ့
ဒီ သကၠရာဇ္ တခုကိုျဖိဳခ် မယ္
…………
ငါ့ ရာဇ၀င္ထဲ
ခြင့္လႊတ္တတ္ျခင္းတေပါက္တေလေလာက္
ေဖါက္ခ်ထားခဲ့မလို ့
………
ေတြ ့တယ္မွတ္လား
ခ်စ္တတ္ျခင္းတခုေမြးျမဴဖို ့
ငါဘယ္ေလာက္ရင္းႏွီးခဲ့ရသလဲ တဲ ့

အဲ့ဒီ သူ ့ရင္ခြင္ထဲ
ခံစားခ်က္ေတြ ႏွလံုးေသြးေတြ တစက္ခ်င္းေျခြခ်
ေဟာ့ဒီ ငါ့ေခါင္းေပၚက သရဖူတခုနဲ ့သာ
အမိအရလဲခဲ့ရ…။”

ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ခ်စ္ျခင္းမွာ ယံုၾကည္မႈ ဟာ အေရးပါပါတယ္… က်မ ယံုၾကည္ခဲ့တာက မေ၀းေတာ့တဲ့ မနက္ျဖန္မွာ
က်မတို ့နွစ္ေယာက္ျပန္ဆံုၾကရေတာ့မယ္…လို ့…
အရာရာ ကို မဟုတ္ေပမယ့္ တစံုတရာ ကိုေတာ့ က်မ စိန္ေခၚရဲ ပါတယ္… သူသာ က်မအတြက္ရွိေနခဲ့မယ္ ဆိုရင္ေပါ့…
နွလံုးသားရဲ ့ေနရာ အေတာ္မ်ားမ်ားမွာ နာက်င္မႈေတြ ၊ အလြမ္းေတြ နဲ ့ဖြဲ ့တည္ေနခဲ့တဲ့ မိန္းကေလး တေယာက္ဟာ…
ေသခ်ာျခင္းတခု နဲ ့သူ ့ကိုခ်စ္ခဲ့မိတယ္ဆုိရင္… ဒါကို ရူးသြပ္မႈ တခုလို ့ပဲ ဆိုရမလား…..

“….ရႈပ္ရွက္ခတ္ ေနတဲ့ အမွန္တရားကို ေဆးေက်ာဖို ့
အျဖဴေရာင္ေသြးတစက္ပဲ လိုတယ္…
အိပ္မက္ေတြကိုေနာက္ေယာင္ခံမလိုက္ဖို ့ေတာ့
ငါ့ဦးေႏွာက္ က
စိတ္ကူးေတြကိုအက်ဥ္းခ်ထားေလရဲ ့ …။

ေနာင္တ ဆိုတာ အမည္ေလးလွသေလာက္
ခံရခက္တဲ့ အရာမွန္း
ငါက (မင္းကို)သိေစခ်င္ယံုေလာက္ပါပဲ…

ေလာင္းကစား မဆန္ခဲ့တဲ့
အေလာင္းအစား တခုေပါ့
ေႏြ ဟာပူမွာပါပဲ..
ေႏြ ကိုေႏြ ပီသပါေစ…ေလ…။ “

သူ ့ခ်စ္ျခင္းေတြ ကို စမ္းသပ္ခန္းတခုထဲ ထည့္ျပီး..အရည္ေဖ်ာ္ခ်ဖို ့ က်မၾကိဳးစားတယ္…
ဒါေပမယ့္သူအခ်စ္ေတြက ဓါတ္ေငြ ့တခုအျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းသြားျပီး က်မ ကို ထြက္ေပါက္မရွိေအာင္ ၀န္းရံထားခဲ့တယ္…
အို …ခ်စ္ျခင္းဟာ ဒီေလာက္ ထြက္ေပါက္မဲ့မွန္း က်မ အခုမွ သိတတ္တယ္ကြယ္… ဒါေပမယ့္ ေနာက္က်ခဲ့ျပီ…
ဒီအသိဟာ သူ ့ခ်စ္ျခင္းေလွာင္အိမ္ထဲက …မိန္းကေလးတေယာက္ရဲ ့ အာရံုေလ…


ငါ့ကိုလြတ္ေျမာက္ခြင့္ေပးပါ…
ေကာင္ေလးနဲ ့စေတြ ့ခဲ့တဲ့
ဘူတာရံုေလးဆီျပန္သြားဖို ့
ငါ့ ေျခလွမ္းေတြက ငါ့ကိုေစာင့္ေနၾကလိမ့္မယ္…။ ။”

က်မ တို ့တေယာက္နဲ ့တေယာက္ျငိတြယ္ ခဲ့ၾကတယ္…
က်မ တို ့တေယာက္ အျပစ္ကို တေယာက္မျမင္န္ိုင္ေအာင္ ျမတ္နူိးခဲ့ၾကတယ္…
က်မ ကိုယ္တိုင္ ခ်စ္ျခင္းေတြကို အသိဥာဏ္ေပၚ တင္ျပီး ဆံုးျဖတ္ခဲ့တယ္…
က်မ တို ့ကိုယ့္လမ္းကိုယ္ေဖါက္တယ္… အိပ္မက္ေတြကို ပံုေဖၚတယ္…
ျမတ္နိူးျခင္းေတြနဲ ့ ကိုယ္ပိုင္ ကမၻာေလး တခုကို တည္ေဆာက္ခဲ့ၾကတယ္…
က်မ တကိုယ္လံုးမွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ယံုၾကည္ျခင္းေတြဟာ.. သံုးပံုတပံုထက္ ပို မ်ားေနနိုင္တယ္…
ျပီးေတာ့ က်မ သူ ့့အတြက္ ရပ္တည္ေနနိုင္တယ္… ဒါဟာ ခ်စ္ျခင္းရဲ ့အေျဖ တ၀က္ပဲျဖစ္ပါလိမ့္မယ္…
က်န္တဲ့တ၀က္ ကေတာ့ ဘာသာေဗဒ မသိေသာ… ပုစၥာ….

“…..အခ်စ္စစ္ဆိုတာ ဆံုမွတ္ကိုမေရာက္ေသးသေရႊ ့
ဘယ္ေသာအခါမွ ရုပ္ၾကြင္းျဖစ္မသြားဘူး…
အိပ္မက္ ၊ ရာသီ ၊ ျပက္လံုး
အားလံုးရဲ ့အဆံုးမွာ
မင္းခ်စ္ျခင္းေတြကိုသာ ငါ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခဲ့တယ္ …။ ။”

…………………………………………………………………….။ ။…………………………………………………………………………….


(ခ်စ္ေသာ မမ၀ါ ရဲ ့တဂ္ပို ့စ္ပါ… အျဖစ္မွန္တ၀က္ ….စိတ္ကူး တ၀က္ျခယ္သထားမိခဲ့ပါတယ္… )

11 Comments:

  1. WWKM said...
    really nice post :D
    ညီမေလးေရ..

    ရွယ္ေရးေပးထားတာကိုးးး ေက်းဇူးပါေနာ္။
    ေတြ႔ဆံုပံုေလးက ဇာတ္လမ္းရိုးရိုးေလးေပမယ္႔ ဇာတ္လမ္းအစကေလးေရာ၊ ဇာတ္လမ္းအလည္ေရာ၊ ဇာတ္လမ္းအဆံုးေလးေရာ စိတ္၀င္စားဘို႔ေကာင္း
    ေနပါတယ္။
    ခ်စ္သူနွစ္ဦး အေနွာက္အယွက္ကင္းေ၀းစြာနဲ႔ ေပါင္းဆံုနိုင္ခဲ႔တာ ဂုဏ္ယူေက်နပ္စရာေလးပါ။
    အသက္ထက္ဆံုတိုင္ ခ်စ္ျမတ္နိုးျပီး ေပါင္းဆံုနိုင္ၾကပါေစ။
    မဂၤလာေဆာင္မမွီေတာ႔ဘူကြာ..နာတယ္.
    သတို႔သမီးေရာ ၊သတို႔သားေရာ ေမာင္နွမေတြလို ရုပ္
    ခ်င္းဆင္ၾကျပီး ေခ်ာလို႔ သတို႔သမီး၀တ္စံုေလးေတြနဲ႔
    အျပင္မွာေတြ႔ဘူးခ်င္တာေလ။

    က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ၾကပါေစ။

    ခ်စ္တဲ႔
    မမ၀ါ
    စိမ္း... said...
    အဟက္ ဖတ္လို႔ေကာင္းလုိက္တာ... အနီလိုင္းဖူးစာေပါ့.... စာေရးသိပ္ေကာင္းတာပဲ... အခ်ိန္ရရင္ ၀တၳဳေရးဖို႔ တုိက္တြန္းခ်င္တယ္... ........အခ်ိန္ရခဲ့ရင္ေပါ့ေလ......
    ကိုယ္ခ်င္းစာလို႕... :)
    နဒီမုိးညဳိ said...
    ခ်စ္တဲ့သူနဲ ့ေပါင္းသင္းရတာ..
    ၾကည္ႏူးစရာပဲေနာ္..
    ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစရွင္
    မိုးခါး said...
    အရမ္းဖတ္လို႕ ေကာင္းတာပဲ .. း))

    က်မ နွင့္အတူ ဘတ္စ္ကားလိုက္စီး၍ က်မ အိမ္ေရွ့နားေရာက္မွာ ဘတ္စ္ကားေနာက္တဆင့္စီး၍ ျပန္သည္..(ဘာေၾကာင့္လဲေတာ့မသိပါ) ။ ။

    ခုေရာ
    သိသြားျပီလား :P

    အျမဲ ထာ၀ရ ေပ်ာ္ရႊင္ျငိမ္းခ်မ္းႏုိင္ပါေစေနာ္ .. း)
    ကိုေရတမာ said...
    အေပၚကေျပာတဲ့ လူေတြအတုိင္းပဲ
    ေမေလး said...
    ဖတ္လုိ႔ေကာင္းလုိက္တာ
    က်မ နွင့္အတူ ဘတ္စ္ကားလိုက္စီး၍ က်မ အိမ္ေရွ့နားေရာက္မွာ ဘတ္စ္ကားေနာက္တဆင့္စီး၍ ျပန္သည္..(ဘာေၾကာင့္လဲေတာ့မသိပါ) ။ ။
    ခုေတာ႔ သိသြားလုိ႔ ကိုကိုလက္ကိုမလြတ္တမ္း ဆြဲထားတာေပါ႔ေနာ္။
    ရုပ္ခ်င္းဆင္တဲ႔ညီမေလးတုိ႔ ဇနီးေမာင္ႏွံ ထာဝရေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါေစ။
    သီဟသစ္ said...
    ညီေလးနဲ႔ ညီမေလးတုိ႔ေရ

    ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ကဗ်ာဆန္တဲ့ ျဖစ္ရပ္မွန္ ဇာတ္လမ္းေလးကုိ လာဖတ္သြားပါတယ္

    :D

    ကေလးေတြ ရုိးရုိးသားသားေနၾကေနာ္

    :P

    ခင္မင္စြာျဖင့္
    သီဟသစ္
    လင္းၾကယ္ျဖဴ said...
    .အခ်စ္စစ္ဆိုတာ ဆံုမွတ္ကိုမေရာက္ေသးသေရႊ ့
    ဘယ္ေသာအခါမွ ရုပ္ၾကြင္းျဖစ္မသြားဘူး…
    ေကာင္းလိုက္တဲ့ စာသားေလး...မွတ္ထားလိုက္ျပီ..
    ေပ်ာ္ၾကပါေစ..
    ႏွင္းေဟမာ said...
    အေရးအသားေလးေတြက ရင္ထဲကို ထိသြားတာပဲ
    တစ္ေၾကာင္းခ်င္းဆီကို ေသေသခ်ာခ်ာဖတ္ျဖစ္တယ္
    “…..အခ်စ္စစ္ဆိုတာ ဆံုမွတ္ကိုမေရာက္ေသးသေရႊ ့
    ဘယ္ေသာအခါမွ ရုပ္ၾကြင္းျဖစ္မသြားဘူး…
    အိပ္မက္ ၊ ရာသီ ၊ ျပက္လံုး
    အားလံုးရဲ ့အဆံုးမွာ
    မင္းခ်စ္ျခင္းေတြကိုသာ ငါ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခဲ့တယ္ …။ ။”
    ေနာက္ဆံုးပိတ္ထားတဲ႔ စာေၾကာင္းေလးကေတာ႔ အမိုက္ဆံုးပဲ ....။
    အားေပးေနမယ္
    ႏွင္းေဟမာ
    ေဆာင္းႏွင္းရြက္ said...
    အားေပးသြားတယ္ ေႏြး ေရ ..
    ခ်စ္ဝါ said...
    this one also nice.... may u b successful in ur life...

Post a Comment