"...မ်က္၀န္း စကားေျပ...."


















လတ္တေလာ က်မရာသီဥတုမွာ
ႏူးညံ့ျခင္းေတြနဲ ့ပဲ မြန္းက်ပ္ေနခဲ့တယ္....
ဘာအကူအညီကိုမွ က်မ မလိုအပ္ပါဘူး ....
ျဖစ္နိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့...
နားလည္ခံစားေပမယ့္ ရင္ဘတ္တစံုဆီပဲ
အလွဴခံမိမယ္....ထင္ရဲ ့...။ ။

ျဖစ္တတ္ပါတယ္ ဆိုတဲ့အေၾကာင္း က်မစာလံုးေပါင္းတတ္ပါတယ္..
ဘ၀ ဆိုတာကို က်မနားလည္ေနေပမယ့္
တခါတေလေတာ့လည္း
သက္ျပင္းခ်ခြင့္ရွိေနေသးတယ္မဟုတ္လား....။ ။

အင္း... ဒီလိုပါပဲ
က်မ နွလံုးသားေတြ ပင္စင္ေတာ့မယူေလာက္ေသးဘူးထင္ပ
ခံစားခ်က္ေတြကေတာ့
ခုန္ေပါက္ထြက္လာတိုင္း
ႏြယ္တပင္မွာ သြားသြားျငိေနတတ္တယ္....။ ။

က်မ ေျပာမယ္
ဒီစာသားေတြအတြက္
ရွင့္မ်က္၀န္း တစံု ခါးေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့က်မဘက္က
အႏူးအညႊတ္ေတာင္းပန္ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္...
ဒါေပမယ့္...
က်မ မ်က္၀န္းေတြမွာ မိုးရြာျဖစ္တိုင္း
ေဟာဒီရင္ဘတ္ထဲကေတာ့
ခံႏိူင္ ရည္ နည္း နည္းေနတတ္ျပီ.....။ ။

7 Comments:

  1. ခေရာင္း said...
    မုိးရြာေနတဲ့ မ်က္ဝန္းေတြကို
    မိုေရ သုတ္ေပးမယ့္သူရွိပါေစ..........။
    မိုးခါး said...
    ေ၀
    ေကာင္းလိုက္တာ
    က်မ မ်က္၀န္းေတြမွာ မိုးရြာျဖစ္တိုင္း
    ေဟာဒီရင္ဘတ္ထဲကေတာ့
    ခံႏိူင္ ရည္ နည္း နည္းေနတတ္ျပီ.....။ ။ နဲနဲတိုက္ဆိုင္သလိုရွိတယ္ .. ဒါေပမယ့္ ငိုေတာ့ မငိုဘူး :D
    လင္းၾကယ္ျဖဴ said...
    ငိုၾကပါနဲ႔..ငိုၾကပါနဲ႕ ...ငိုတာေကာင္းပါဘူးေနာ္..
    ကဗ်ာေလးက Heart ထိစရာေလး..ဟဲ..
    ေပ်ာ္ပါေစ...
    thoehtane said...
    wow...
    you have a sense!!!
    such nice and impressive collection indeed.

    -th
    Anonymous said...
    ျဖစ္နိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့...
    နားလည္ခံစားေပမယ့္ ရင္ဘတ္တစံုဆီပဲ
    အလွဴခံမိမယ္....ထင္ရဲ ့...။ ။

    ေကာင္းလိုက္တဲ့ စကားလံုးေလး
    စိမ္း... said...
    ကဗ်ာေလး ေကာင္းလိုက္တာ ႀကိဳက္တယ္..
    Anonymous said...
    ကဗ်ာေလးကစြဲေဆာင္မွဳရွိတယ္

Post a Comment