သူငယ္ခ်င္းေကာင္း မိတ္ေဆြေကာင္း










သူငယ္ခ်င္း တဲ့ ….က်မ အတြက္ မရွိမျဖစ္ ေ၀ါဟာရေလးတခုပါ…. က်မ က သူငယ္ခ်င္းကုိ လိုအပ္တာထပ္ကို ပိုခင္တြယ္တတ္တဲ့ မိန္းခေလး တေယာက္ေလ…ဟိုးငယ္ငယ္အတန္းေက်ာင္းသူဘ၀ေလးတုန္းကေတာ့ မိဘေတြ မိသားစုေတြနဲ ့မို့ ့့က်မအတြက္ သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ့ အခန္းဂဏၭဟာသိပ္ မသိသာခဲ့ရေပမယ့္… တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူဘ၀ေရာက္လို ့နယ္မွာေက်ာင္းသြားတက္ခဲ့ရခ်ိန္က စလို ့
က်မ အတြက္ သူငယ္ခ်င္းဆိုတာ တျဖည္းျဖည္းခ်င္းထင္ရွားလာတဲ့ အခန္းဂဏၭျဖစ္လာပါတယ္… က်မတ့ို ့အတန္းတူ အေဆာင္တူ သူငယ္ခ်င္းေတြဟာ ညီအမ ေတြထက္ေတာင္ ပိုခ်စ္ၾကပါတယ္… က်မ မမ ကိုယ္တိုင္ က်မ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ့ယွဥ္ျပီးအျမဲ သ၀န္တိုျဖစ္ရေအာင္ကို က်မတို ့ေတြက ခ်စ္ၾကပါတယ္…တေယာက္နဲ ့တေယာက္ယံုၾကည္ၾကပါတယ္…

သူငယ္ခ်င္းဆိုတာကိုယ့္အမွားျမင္ရင္အမွန္အတိုင္းေထာက္ျပနိုင္ရမယ္… သာေပါင္း နာခြါဆိုတာ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းမဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့စကားကို က်မတို ့ယံုၾကည္ၾကတယ္… က်မ တို ့ေမာင္ႏွမ သံုးေယာက္မွာ ငယ္စဥ္ကတည္းက ေဖေဖ့ အေမြအႏွစ္ျဖစ္တဲ့ ေမြးရာပါ နွလံုးေသြးေၾကာက်ဥ္းတဲ့ေ၀ဒနာ ရွိၾကပါတယ္… အျမဲတမ္းေရာဂါၾကီးတခုလို မဟုတ္ၾကေပမယ့္ တခါတေလ ေတာ့မခံမရပ္နိုင္ေအာင္ ရင္ဘတ္ေအာင့္တတ္တယ္…အေဆာင္မွာ က်မရင္ဘတ္ေအာင့္တိုင္း သန္းေခါင္သန္းလြဲအခ်ိန္ေတြမွာ ေဆးရံုအုပ္အိမ္အထိ အေရာက္လိုက္ပို ့ေပးခဲ့ၾကတာ က်မသူငယ္ခ်င္းေတြပါပဲ…ဒီကိုေရာက္စ က တေယာက္တည္းေနမေကာင္းျဖစ္တဲ့အခ်ိန္တုန္းကဆို သူငယ္ခ်င္းေတြကိုပဲ အရမ္းသတိရမိတာပါပဲ…က်မ ရဲ ့မမ က စိတ္အားငယ္တတ္တယ္…စိတ္ဓါတ္အတက္အက်လြယ္တယ္… ကိစၥတိုင္း၊ျပႆနာ တိုင္း က်မသူမ ကိုတိိုင္ပင္ဖို ့မျဖစ္နိုင္ခဲ့ပါဘူး
အဲ့ဒီ့အခ်ိန္ေတြတိုင္း က်မ အတြက္မရွိမျဖစ္ဟာလည္း က်မသူငယ္ခ်င္းေတြပါပဲ…. က်မ မွာ မေကာင္းတဲ့အက်င့္ေတြ အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္..သူတို့ သည္းခံေပါင္းရတယ္..က်မ က လွဴီ ့၀ွက္တယ္ တခါတေလ ေအာင္ျမင္ဖို ့ရာခိုင္ႏႈန္းနည္းတဲ့ကိစၥတခုကို က်မလုပ္ေနျပီဆို ဘယ္သူ ့ကိုမွ မေျပာျပတတ္ဘူး… စာေမးပြဲေျဖတာကအစ ကိုယ္ေျဖနိုင္တာထက္ တ၀က္ေလာက္ကိုေလ်ာ့ျပီးမွေျပာျပတတ္တာ… ျပီးေတာ့တစြတ္ထိုးဆန္တယ္… ကိုယ့္အႏၱရာယ္ ကိုယ္မျမင္ေလာက္ေအာင္ကို လုပ္ခ်င္တာကို တစြတ္ထိုးလုပ္တတ္တယ္…ျပီးေတာ့လဲ
က်မ ခ်စ္သူေျပာသလို အိမ္က်ယ္ေပါ့…သူငယ္ခ်င္းေတြ ၊ မိသားစုေတြေလာက္ပဲ နိုင္တယ္…သူမ်ားေတြ လာတိုက္ခိုက္လာရင္ ရုတ္တရက္ ထက္တာေတြ စြာတာေတြေပ်ာက္ကုန္ျပီး ထံုသြားေရာ…အဲ့ဒီ အခ်ိန္မ်ိဳးဆို က်မသူငယ္ခ်င္းေတြက က်မ အတြက္ ဟီးရိုး ၀င္၀င္လုပ္ၾကရတယ္…( တကယ္ေတာ့ရန္၀င္ျဖစ္ေပးတာေပါ့ ..ဟီဟိ ေျပာေကာင္းေအာင္ ေျပာတာ)…

တခါဆို အမ်ိဳးသမီးေလးတေယာက္ေပါ့ က်မ ကို အတန္းေရွ့မွာလာေခၚတာ…က်မလဲတခါမွ မသိမျမင္ဘူးခဲ့ဘူး… သူက “ နင္က----လား ရွင္းစရာရွိလုိ ့သံုးထပ္ေဆာင္ေပၚ ခဏလိုက္ခဲ့စမ္းပါ “တဲ့ …က်မလဲ သူ ့ကိုမသိေတာ့ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ေပါ့ က်မသူငယ္ခ်င္းေတြကလဲ လိုက္မယ္ဆိုေတာ့ သူက” နင္တို ့နဲ ့မဆိုင္ဘူးေနခဲ့ သူနဲ ့ပဲေျပာခ်င္တာ”တဲ့ က်မကလဲ သူ ့ေၾကာက္တယ္ထင္မွာစိုးလို့ ေနခဲ့လို့ ့ေျပာရတာေပါ့… အဲ့ မမေလးတို ့က မေနပါဘူး..ေနာက္ကေနလိုက္ေခ်ာင္းတယ္…
ျဖစ္ပံုကဒီလိုပါ..သူက အရင္က ေႏြးကိုလိုက္ဖူးတဲ့
ေကာင္ေလးတေယာက္နဲ ့လက္ရွိၾကိဳက္ေနတဲ့ေကာင္မေလး.. အဲ… ထူးဆန္းတာက သူက သူ ့ရည္းစားနဲ့ ့ကင္းကင္းရွင္းရွင္းေနပါ ဆိုျပီးလာကြိင္တာပါပဲ…က်မ အေဆာင္ေရွ့မွာ သူ ့ရည္းစားက ဂစ္တာလာလာတီးတာသူ ့သူငယ္ခ်င္းေတြက ျပန္ေျပာလို ့တဲ့..က်မတို ့ကသိေတာင္မသိပါ..လာတီးတဲ့အဖြဲ ့ ့ေတြက အမ်ားၾကီး ရယ္ …အေဆာင္မွာလဲ မိန္းကေလးေတြအမ်ားၾကီး ဘယ္သူ ့လာတီးမွန္းမသိပဲ ခံစားမေနနိုင္ဘူး..ေႏြးတို ့ကေတာ့ အိပ္တာပဲ.. း-) က်မ ကဘာမွ မေျပာပါဘူး” နင့္ရည္းစားကိုေသခ်ာျပန္ေမးၾကည့္လိုက္ပါ ငါက စိတ္မ၀င္စားလို ့ဘယ္တုန္းကမွ မပတ္သတ္ခဲ့မိပါဘူး “ လို ့… အဲ့ဒါအမွန္ပါ..အဲ့တေယာက္ကိုလဲ မၾကိဳက္ပါဘူး.. သူကမ်က္နွာမွာ၀က္ျခံေတြ အမ်ားၾကီးရယ္ ေႏြးအျပစ္ရွိတယ္ဆိုရင္ သူေပးတဲ့ ဂ်ယ္လီေတြစားခဲ့မိတဲ့အျပစ္ပဲရွိပါတယ္…ဟီးး… ငတ္တာ…
စားတာလဲ သူငယ္ခ်င္းေတြေရာ ၊ အေဆာင္ကလူေတြေရာအကုန္စားၾကတာပါ…ကိုယ္တေယာက္ထဲဟုတ္ရပါဘူး… အဲ့ေကာင္မေလးကလဲ က်မကိုဘယ္တုန္းကတည္းက မုန္းေနရွာတယ္မသိပါဘူး..ရန္ေတြ ့ျပီးေတာ့ကိုေျပာတာပါ…ဒီကလဲ မိန္းမ၀ါဒီသမားဆိုေတာ့ သိတယ္မွလား…
“ ဒီလိုေယာက်ၤားေလးတေယာက္အတြက္စကားေျပာေနရတာ သိကၡာက်ပါတယ္ဟာ..ငါလဲ ဒီတခါဂစ္တာလာတီးရင္ေသခ်ာသတိထားျပီးမလာဖို ့ေျပာလိုက္ပါ့မယ္ သိလား “ ဆိုျပီးေရႊျပည္ေအး တရားေဟာလိုက္ေတာ့ က်မသူငယ္ခ်င္းေတြက မေနနိုင္ပါဘူး.. က်မ မမ ကို က်မ မသိေအာင္ ဖုန္းဆက္တိုင္ပါတယ္… သူတို ့ကအကုန္သိေနေတာ့မေက်နပ္ၾကဘူးေလ.. ရည္းစားစာဖတ္တာကအစ ဂ်ယ္လီအဆံုးသူတို ့ပါ၀င္သရုပ္ေဆာင္ထားၾကတာကိုး…
အဲ့မွာတင္ က်မကိုဆတ္ဆတ္ထိမခံတဲ့က်မ အမ ေရာက္လာျပီး ေက်ာင္းသားေရးရာတိုင္မယ္ေတြဘာေတြေကာင္မေလးနဲ ့အဲ့ဒီ့သေကာင့္သား
ေလးကိုေခၚေျပာတာ… သေကာင့္သားေလးက သူမသိလို ့ပါ…ေတာင္းပန္ပါတယ္…သူ ့ေကာင္မေလးကိုလဲ ေတာင္းပန္လိုက္ဆိုျပီး ေတာင္းပန္မွပဲ ေက်နပ္ၾကပါေတာ့တယ္..က်မက ေဘးထိုင္ပါ… အဲ့ဒီ့ေန့ ့ကမ်ားက်မသူငယ္ခ်င္းေတြေျပာဆိုေနလိုက္ၾကပံုမ်ားမ်က္စိထဲက
မထြက္ဘူး … အဲ့ေကာင္ေလးကိုေလ နင့္အေၾကာင္းနင္သိပါတယ္… သူမ်ားသမီးရည္းစားျပတ္ေအာင္ငါတို့မေျပာခ်င္ဘူးဆိုျပီး
တခါတည္းေျပာလိုက္ၾကတာမ်ား… သူတို ့ ကို နဲ ့ခ်စ္ေလးခမ်ာ တကယ္ျပတ္သြားရွာေရာ …
အဲ့တာကေက်ာင္းတုန္းကသူငယ္ခ်င္းေတြအေၾကာင္း…

ရန္ကုန္ျပန္ေရာက္ေတာ့ က်မ မွာက အျပင္မွာခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းခပ္ရွားရွားထဲမွာမွ အခု ဒီပိုစ့္ကို
တဂ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းသူရႆ၀ါ တို ့ပံုပံုတို ့နွစ္ေယာက္နဲ ့အရမ္းခင္ခဲ့တယ္…အကိုလိုခင္ရတဲ့ မမသူငယ္ခ်င္း
အကိုၾကီးတေယာက္ရဲ ့ဆိုင္မွာ ၀ိုင္းကူညီေနရင္းနဲ ့သူနဲ ့စသိတာပါ…သူက အဲ့ဒီ့အကိုရဲ ့ညီ၀မ္းကြဲ…
ေႏြးနဲ ့အတူအလုပ္တြဲလုပ္ေပးဖို ့ဆိုျပီးေရာက္လာတာ..စသိစကတည္းက ထင္မွတ္မထားေအာင္ အရမ္းခင္ဖို ့ေကာင္းတဲ့
ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေကာင္ေလးတေယာက္ ….က်မ စိတ္အ၀င္စားဆံုးက သူနဲ ့အတူ သူ ့လြယ္အိတ္ထဲပါလာတတ္တဲ့ ကဗ်ာစာအုပ္ေတြ
စာအုပ္ထဲမွာသူေရးတဲ့ ကဗ်ာေတြေရာ … သူၾကိဳက္တဲ့ကဗ်ာေတြေရာ အကုန္ပါတယ္… သူ ့ကဗ်ာေတြေအာက္မွာေရးထားတဲ့ ကေလာင္နာမည္ေလးကို ျမင္ဘူးပါတယ္ဆိုျပီး အိမ္ကကဗ်ာစာအုပ္ေတြထဲျပန္ရွာၾကည့္ေတာ့GTCေက်ာင္းတုန္းက သူေရးထားတဲ့
"ဂ်ီတီအိုင္ရုပ္ၾကြင္းသစ္ "ဆိုတဲ့ကဗ်ာေလးကို ျပန္ေတြ ့ရတယ္… ခဏတာအခ်ိန္အတြင္းမွာပဲ ၀ါသနာတူက်မတို ့ေတြ အရမ္းခင္ခဲ့ၾကပါတယ္…
ေနာက္တေယာက္က ပံုပံုတဲ့ … သူက သီခ်င္းဆိုအရမ္းေကာင္းတယ္…ဆိုင္မွာ မီးပ်က္ေနတဲ့အခ်ိန္ဆိုရင္ က်မတို ့ဂစ္တာတီးျပီးသီခ်င္းေတြထိုင္ဆိုေနၾကတယ္..တေယာက္နဲ ့တေယာက္ငယ္ေပါင္း ၾကီးေဖၚေတြလိုပဲ ေျပာမနာဆိုမနာခင္ခဲ့ၾကတယ္..
က်မ ခင္သလို သူလဲက်မ အေပၚထပ္တူထပ္မ်ွ သံေယာဇဥ္ရွိတယ္ဆိုတာကို က်မ ယံုၾကည္ဖို ့ က်မဒီကိုလာတဲ့ေန ့က ေလဆိပ္
လိုက္ပို ့စဥ္ က ေတြ ့လိုက္ရတဲ့ မ်က္ရည္၀ဲ ေနတဲ့ သူ ့မ်က္လံုးေတြက သက္ေသျပနိူင္ခဲ့ပါတယ္…
၀ါ၀ါ ေခၚလို ့ပဲစုဗူးမွာက်မ ကဗ်ာစေရးတယ္.. စုဗူးကသူငယ္ခ်င္းေတြထပ္ရတယ္.. သူ ့ေကာင္းမႈနဲ ့ပဲ… မမ မိုးခါးတို ့ပန္ပန္ တို ့ဒီက
ဘေလာဂါ ေမာင္နွမေတြနဲ ့ခင္ရတယ္…မိတ္ေဆြေကာင္းေတြထပ္ရတယ္… အရမ္းလဲစိတ္ခ်မ္းသာတယ္…
က်မ အတြက္ကေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေကာင္း ၊မိတ္ေဆြေကာင္းဆိုတာ တန္ဖိုးမျဖတ္နိုင္တဲ့ ေလာကၾကီးရဲ ့လက္ေဆာင္ေတြပါ….
က်မ ဘ၀ရဲ ့ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြအတြက္ … ထာ၀ရ အေထာက္အပံ့ျဖစ္ေစတဲ့ အင္အားေတြပါပဲ….

ဒီပိုစ့္ကိုသူငယ္ခ်င္းသူရႆ၀ါတဂ္လို ့ေရးလိုက္ပါတယ္… ေက်နပ္ပါေစ ..သူငယ္ခ်င္းေရ…မမနွင္းဆီနက္ အေၾကြးက်န္ေသးတယ္... း-) ။ ။
တလက္စတည္း ဒီေခါင္းစဥ္ေလးကို မမကဗ်ာမေလး နဲ ့ကိုခေရာင္းလမ္းတို ့ကိုလက္ဆင့္ကမ္းပါတယ္…...
အားလပ္ခ်ိန္ေလးမ်ားရွိခဲ့ရင္ ေရးေပးၾကပါလို ့….. ။ ။

7 Comments:

  1. WWKM said...
    ညီမေလးေရဲ႕သူငယ္ခ်င္းေကာင္း မိတ္ေဆြေကာင္းပို႔စ္
    ေလးလာဖတ္သြားပါတယ္။ မမလည္းေရးရဦးမယ္. း)
    ဂ်ပန္ေကာင္ေလး said...
    ေအးေအး ..လုပ္လုပ္..ေနာ္.. ဟင္း.. ရံုးတက္ျပီဆိုရင္ အလုအယက္ကိုတင္ၾကတယ္.. အလုပ္ကိုမလုပ္ၾကဘူး.. း)
    မိုးခါး said...
    ပန္ပန္ မနာလိုတိုရွည္ႏွင့္ ရန္ေတြ႕သည္
    :P
    ခ်စ္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ သက္ထက္ဆံုးေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေႏြးေရ း)
    Htoo Aung Lwin said...
    အင္း ေရးရမယ္ေပါ့။
    အမယ္မင္းရယ္ မွ ငိုခ်င္းျဖစ္ေတာ့မယ္ေနာ္.................
    Sein Lyan Tun said...
    အကိုဖိုးစိန္တစ္ေယာက္လံုးရွိေနတယ္
    ေနာက္ထပ္ဘာလိုေသးလဲေၿပားးး
    ငါ့ညီမေလးအတြက္ အၿမဲတမ္းေနာက္က
    အဲ
    ေရွ႔ကေန
    ထြက္ေၿပးမယ္
    အဟီးး
    ခ်စ္ခင္စြာၿဖင့္
    ဖိုးစိန္
    ႏွင္းဆီနက္ said...
    ညီမေလးေရ သူငယ္ခ်င္းစစ္၊ မိတ္ေဆြစစ္ေတြနဲ႔တစ္ဘ၀လံုးေတြ႕ႏိုင္ပါေစ...
    ခင္မင္စြာျဖင့္
    ႏွင္းဆီနက္
    mgnge said...
    သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြ ဆုိတာ လို အပ္ပါတယ္.. မေကာင္ းေပမယ့္ မဆုိးဘူးဆုိေပါင္း ေပါ့... အထိးက်န္မဆန္ ဘူးေပ့ါ ဗ်ာ...။

Post a Comment