“ခ်စ္ျခင္း၏ အခ်ိဳးအေကြ ့မ်ား”












“နာက်င္ေစ တတ္ပါသလားးး...???
ဒီ အခ်စ္ဆိုတဲ့ အရာ ဘ၀ထဲ ထားေစ ခဲ့မိသမ်ွ...။
ေက်းဇူးျပဳ ၍ တစ္ဦးတေလ မ်ွ...က်မအား
လိမ္၍ ေျဖ ေပးၾက ပါ...။
က်မ သည္ ဟန္ေဆာင္ေကာင္းတာမွန္ပါေသာ္လည္းးး
တူ တေခ်ာင္း၊ ေပတစ္ရြက္ မဟုတ္သျဖင့္
တခါတေလ... ေတာ့လည္း
နာက်င္တတ္ခဲ့ ပါသည္...။
အခ်စ္ သည္ အခ်စ္ျဖစ္၍
ဘ၀ သည္ ဘ၀ ျဖစ္ပါသည္...
ထို ့ေၾကာင့္
အခ်စ္ႏွင့္ဘ၀ ၾကား က်မ ႏွစ္ခါ မခါးးလိုေတာ့ပါ....။
က်မ သည္ ညီမ်ွျခင္းတစ္ခု ကို ထာ၀စဥ္ ေဖြရွာေနတတ္ေသာ
သာမာန္ အတၱ ၾကီးေသာမိန္းမ တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါသည္...။
ေနသည္ အေရွ့ အရပ္မွ ထြက္၍ အေနာက္အရပ္သို ့
၀င္ေနသေရႊ ့...
ဘ၀ အဓိပါယ္ တခုခု အား က်မ ေဖြရွာေနဦးမည္...
ဘ၀ တစ္ခုအား စိတ္ဓါတ္ တခုတည္းျဖင့္သာ
ထိ္န္းခ်ဳပ္နုိင္ပါလိမ့္မည္....
ထိုစိတ္သည္ အခ်စ္ ဆိုေသာ စိတ္တစ္ခုတည္းလား..
(လံုး၀) မျဖစ္နုိင္ပါ…. “

ဤေနရာ တြင္ က်မ ေပထိုင္ေန မိသည္မွာ ၃ နာရီ မ်ွ ရွိျပီ…
ေအးစက္ေသာ ရာသီဥတု သည္ မႏွစ္ျမိဳ ့ဖြယ္ ဆြံ ့အ ေနသည္…
မနက္ ၂နာရီခြဲ ဆိုေသာအခ်ိန္သည္ မိန္ကေလး တေယာက္တည္း လမ္းမေဘးခံု တစ္ေနရာတြင္
ေပေတ ထိုင္ေနသင့္ေသာ အခ်ိန္ မဟုတ္မွန္း က်မ အသိဥာဏ္ တြင္သိေန နုိင္ပါသည္…
( အထူးသျဖင့္ ကိုယ့္ နုိင္ငံ မဟုတ္ ေသာ နယ္ေျမျခားတစ္ခုမွာ)
သို ့ေပမယ့္ အေျခအေန နဲ ့အခ်ိန္ အခါ အေၾကာင္းကို ေတြးေတာခ်င္စိတ္ က်မ မွာ ကင္းမဲ့ေနသည္…
ျပင္ ပေလထု၏ ေအးစက္စက္ အထိအေတြ ့ေၾကာင့္ က်မ တကိုယ္လံုး ေအးခဲလာသည္…
သို ့ေသာ္ က်မ ဒီေနရာ မွ မထျဖစ္ေသးပါ… ေအးစက္ေန ေသာ က်မ ခႏၶာကုိယ္ နွင့္ အတူ…
သူ ့ကိုခ်စ္မိခဲ့ေသာ က်မ ႏွလံုးသားကို ပါေအးခဲ သြားေစခ်င္သည္…၊ သူ အနားမွာ ရွိခ်ိန္တိုင္း
ေႏြးေထြးေနတတ္ေသာ ဒီဘယ္ဘက္ ရင္ဘတ္ ေအာက္ က ႏွလံုးသား ကို က်မ အလို မရွိခ်င္ေတာ့ပါ…။

အခ်စ္သည္ ဆန္းက်ယ္ပါသည္…၊ ဒါေပမယ့္ ဘ၀ သည္ ပို၍ ဆန္းက်ယ္ခဲ့သည္…
က်မ အိပ္ မက္ မ မက္တတ္ပါ…၊ က်မ အတြက္ ဘ၀ သည္ လက္ေတြ ့ႏွင့္ သာ ထပ္တူ ရွိသင့္ပါသည္…။
သူ သည္ က်မ ၏ အိပ္မက္ နတ္သား တစ္ပါး မဟုတ္ပါ… က်မတို ့ႏွစ္ဦး၏ ေတြ ့ဆံု ပံုသည္လည္း မဆန္းက်ယ္ခဲ့ သလို
ဒဏၭာရီလဲ မဆန္ ခဲ့ပါ… ၊ ေျပာရ မည္ဆိုလွ်င္ မေတာ္ တဆ ၾကံဳၾကိဳက္မႈ သာျဖစ္ခဲ့ပါသည္…။

သို ့ေသာ္ သူ သည္ ထူးဆန္းစြာပင္ က်မ အား ေန ့အိပ္မက္ မ်ားကို မက္တတ္ေစခဲ့သူ…ျဖစ္ပါသည္…
သူ ႏွင့္ဆံုေတြ ့မႈ သည္ ဘယ္ရာသီမွန္း က်မ ေသခ်ာ မသိနုိင္ခဲ့ပါ…က်မ အမိနုိင္ငံ မဟုတ္၍ အလုပ္လုပ္ရမည္
ဆိုေသာ အသိအခုမွလြဲ ၍ ရာသီဥတုအေၾကာင္းလည္း…က်မ စိတ္မ၀င္စားခဲ့ပါ…
သူနွင့္ က်မ ေတြ ့ဆံုခ်ိန္မွ စ၍ အခု အတူရွိေနခ်ိန္ အထိ က်မ တို ့ႏွစ္ေယာက္၏
တူညီမႈ မ်ားသည္ လက္ခ်ိဳးေရလ်ွင္ ေတာင္ လက္တစ္ဖက္ ျပည့္မည္ မထင္ေပ…
သို ့ေသာ္ အခ်စ္သည္ က်မ တို ့ႏွစ္ဦးၾကားရွိ တစ္ခုတည္းေသာ ေသခ်ာသည့္ တူညီျခင္းတခု ျဖစ္လိမ့္မည္ထင္သည္…။
က်မ မၾကာခဏ သူ ့အားေျပာဖူးသည္…
“ ငါတို ့ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ အခ်စ္ဆိုတဲ့ အရာရွိေနလို ့သာပဲ..မဟုတ္ရင္ ငါတို ့ႏွစ္ေယာက္ အတူ ရွိေနမယ့္ မနက္ျဖန္
ဆိုတာ ရွိနုိင္မွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး”
က်မ ကို သူ စိတ္ဆိုးပါသည္…၊ က်မ ေျပာေသာ ထိုစကား၏ အဓိပါယ္ မွာ သူ ့ကိုက်မ က ခ်စ္ေနပါ၍ ေတာ္ေသးသည္ ဟူေသာ
အဓိပါယ္သက္ေရာက္၍ သူကေတာ့ ထိုစကားကိုပင္နားလည္တတ္သူ မဟုတ္ခဲ့ပါ…
စကားခ်ိဳခ်ိဳ မေျပာတတ္ခဲ့ေသာ လူၾကမ္းမ အျဖစ္ က်မ ကိုယ္က်မ ပဲ အျပစ္တင္ခဲ့ပါသည္…။

က်မ စကားေျပာတတ္ပါသည္… သို ့ေပမယ့္ သြယ္၀ိုက္ မေျပာတတ္ပါ…လူအမ်ား သံုးႏႈံးေနေသာ
အျဖဴထည္မုသား ဆိုေသာ စကားကို နားမလည္ခဲ့တာျဖစ္သည္… ဘယ္ေနရာ မဆို စိတ္ျမန္တတ္ေသာ
ေၾကာင့္လဲ ျဖစ္နိုင္ပါသည္…။

အေတြးေတြ တစစီလိုက္ေကာက္ရင္းကပင္… အာရုံ တက္စရွိေတာ့မည္…
ေျခသံ ဖြဖြ က်မ ေနာက္ေက်ာဘက္ဆီမွ ၾကားမိသည္…
သူ က်မဆီျပန္လာေနျပီ… သူ ့မ်က္၀န္းမွ တဆင့္ သူ ့နာက်ဥ္းခ်က္ေတြကို သိေနတတ္ျခင္း၊
သူ ့ေျခသံကို အလြတ္ရေနတတ္ျခင္းသည္ က်မ ၏ ရႈံးနိမ့္မႈ တခုျဖစ္ပါသည္…။

က်မ ေဘးေနရာလြတ္တြင္ သူေအးေဆးစြာ (က်မႏွင့္ မထိမိေစရန္ သတိထား၍)၀င္ထိုင္ပါသည္…
က်မ အနားကပ္လိုက္လ်ွင္ သူ ့နာက်င္သြားနုိင္ပါသည္လား… ( ေယာက်ၤားတေယာက္၏ ျပန္ေခ်ာ့စဥ္ မာန တစ္ခုျဖစ္ေပမည္)
“ အိမ္ေပၚ တက္ၾကရေအာင္ မိုးေတာ္ေတာ္ခ်ဳပ္ေနျပီ… မၾကီး မအိပ္ပဲေစာင့္ေနတယ္” တိုးတိုးဖြဖြ သူေျပာပါသည္…
က်မ မခ်ိျပံဳး ျပံဳးလိုက္မိသည္…ေနရာ က မထျဖစ္ပါ….
သူက်မ ကိုမၾကာခဏေျပာပါသည္
“ ကိုယ့္မွာ မင္းနဲ ့ပတ္သက္ရင္ ဘာမာန ရွိတာမင္းေတြ ့ဖူးသလဲ “ တဲ့…
ဒါဆို အခုေျပာတဲ့စကားက သူ ့မာန မဟုတ္ဘူးတဲ့လား… မျဖစ္နုိင္ပါ…
“ ကိုယ္ မင္းကိုစိတ္ပူလို ့လာေခၚတာပါ…ကိုယ္လဲအိပ္ေပ်ာ္ဘူး…အိမ္ေပၚတက္ရေအာင္ “
လို ့မ်ား..သူဘာလို ့ေျပာမထြက္ ရတာပါလိမ့္…
တကယ္ေတာ့ ဒါသည္ အမွန္တရားတခုသာျဖစ္ပါသည္…။

အခုေတာ့ က်မ ၏ အရြဲ ့တိုက္ခ်င္ေသာစိတ္ကေလး က ျဖစ္လာသည္…
“ မအိပ္ေသးဘူးလား…သြားအိပ္ေလ.. ငါ မအိပ္ခ်င္ေသးလို ့ ဆက္ထိုင္ေနဦးမယ္ …မၾကီးကိုေျပာလိုက္
လာခဲ့မယ္ စိတ္မပူနဲ ့လို ့” …
သူ ့မ်က္ႏွာတည္သြားပါသည္…ထို ့ေနာက္ က်မ လက္ကိုအတင္းဆြဲ ၍ ထေစသည္…
အိုး…က်မ ေျခေထာက္ေတြ ထံုက်င္ ကိုက္ခဲေနလိုက္တာ…
ေယာက်ၤားပီသစြာ နုိင္ထက္စီးနင္းျပဳ တတ္ေသာ ထို အျပဳအမူ ကို က်မ မုန္းပါသည္…
“ မလိုက္ဘူး “ က်မ တခြန္းထဲျပန္ေအာ္မိသည္…
………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………..။

က်မ လမ္းေလ်ွာက္ ထြက္လာခဲ့သည္…
သူႏွင့္ဆန္ ့က်င္ဘက္ အရပ္သို ့ျဖစ္ပါသည္…
အေရွ့သည္ ေမွာင္မိုက္သည္.. သို ့ေသာ္…သူ၏ ရန္လိုတတ္ေသာ မ်က္၀န္းမ်ားမရွိပါ…
ျပိဳဆင္းလာေသာ မ်က္ရည္မ်ားၾကားမွ က်မ အားတင္း၍ ျပံဳးသည္…
Taxi တစီးတေလမ်ား…တားလိုက္ရ ေကာင္းမလား…သို ့ေသာ္ က်မ မွာသြားစရာ ေနရာမရွိပါ…
ဒီနုိင္ငံတြင္ အိမ္ေပၚကဆင္း၍ တက္ေနစရာ ဘယ္သူငယ္ခ်င္းအိမ္မွ မရွိပါ….

က်မ သရဲ အလြန္ ေၾကာက္တတ္ပါသည္..ေျခတလွမ္းေရြ ့မိတိုင္း ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အံ့ၾသေနမိသည္…
ဒီေနရာ ထိေရာက္ေအာင္ ဘယ္အရာကမ်ား က်မ ကိုတြန္းပို ့နုိင္ခဲ့ပါလိမ့္….သူ ့အေပၚ ေပါက္ကြဲ မိတဲ့
ေဒါသေတြက ပဲလား…

ဒီ အခ်ိန္ဆို သူဘာလုပ္ေနမွာလဲ… ခုန လာေခၚတည္းက သူအရမ္းအိပ္ခ်င္ေနျပီပဲ…အိပ္ရင္အိပ္ေနေလာက္ျပီေပါ့…
ဒါမွ မဟုတ္ ကြန္ျပဴတာေရွ ့ထိုင္၍ က်မထြက္လာခါနီးက ေရးလက္စ ကဗ်ာတပုိဒ္ ကိုဖတ္ခ်င္ဖတ္ေနနုိင္သည္…
( က်မ က ဘယ္ရည္းစားေဟာင္းကိုတမ္းတ ရသလဲဟုဖတ္ျပီးလ်ွင္ ျပႆနာရွာမည္) အို… က်မ မေတြးခ်င္ပါ…
တျဖည္းျဖည္း က်မ ေျခလွမ္းေတြ…ေႏွးေကြးလာသည္… မ်က္ရည္ေတြလဲ ေျခာက္စျပဳျပီ…ခ်မ္း၍ပဲလား ေၾကာက္၍ပဲလား…
က်မ တကိုယ္လံုးတုန္လာသည္…

အခုမွ ပတ္၀န္းက်င္ကိုၾကည့္မိသည္…က်မ အိမ္နွင့္ေတာ္ေတာ္ေ၀းေသာေနရာမွာေရာက္ေနခဲ့ျပီ…
Telecommunication အေဆာက္အဦးတစ္ခု၏ေရွ ့နားျဖစ္သည္…အေနာက္ဘက္တြင္ ဘံုေက်ာင္းတစ္ခုရွိသည္…
ဒီေနရာက သရဲ ေျခာက္တယ္ဟု က်မအားသူ တခါ အတည္ ေျပာထားဖူးသည္…
က်မ အနည္းငယ္ေသြးပ်က္လာသည္… ျဖတ္သြားျဖတ္လာ လူေတြရွိရင္ေကာင္းမယ္… ျဖစ္နုိင္ေျခနည္းေသာ
ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္တခုျဖစ္မည္… အခ်ိန္ မွာ ၃နာရီ ၃၈ ျဖစ္ေနျပီ…

ထိုစဥ္ ဆိုင္ကယ္တစီး က်မ၏ အေနာက္နားတြင္ လာရပ္သည္…
က်မ အားတက္စြာလွမ္းၾကည့္မိသည္… ျပီးမွ စိတ္ပ်က္သြားသည္…
က်မေၾကာက္ေသာ “မေလး “ေတြျဖစ္သည္ ( အေပၚက်ပ္ေအာက္က်ပ္ အနက္၀မ္းဆက္မ်ားႏွင့္ မ်က္လံုးအနက္ခ်ယ္ထားေသာ
မေလး လူမ်ိဳးမ်ားကို က်မေၾကာက္သည္..) သူတို ့သည္ မည္သူ ့ကိုမ်ွဂရုမစိုက္ေသာ ပံုစံမ်ားရွိတတ္၍ က်မ က “မေလး “အေပအေတ မ်ားဟု ေခၚသည္…လူၾကီးလူေကာင္းဆန္ေသာ မေလးမ်ားလဲရွိပါသည္..။

ခ်က္ခ်င္း က်မ ဖံုးျပန္ဖြင့္လိုက္မိသည္… Message တစ္ခုကိုေတြ ့သည္…
“ bar lop nay tar lal? A paw pyan tat cae top” တဲ့
ဒီေလာက္ဆို က်မအိမ္ေအာက္နားက ထြက္လာတာ သူ မသိေလာက္ေသးေပ… ေနာက္ကိုလွည့္ၾကည့္မိေတာ့ ထို မေလး နွစ္ေယာက္က
ဘေလာ့ တစ္ခုေအာက္က ထိုင္ခံုမွာထိုင္၍ က်မ ဘက္လွမ္းၾကည့္ေနသည္.. က်မ ဖုန္းေျပာခ်င္ေယာင္ေဆာင္၍ ဖုန္းနွင့္နားကပ္ထားေပမယ့္ မလံုျခံဳပါ…
က်မ တကိုယ္လံုးလဲ ေၾကာက္၍ တဆတ္ဆတ္တုန္ေနျပီ… ကဲ ဘယ္မွာလဲ ေခါင္းေက်ာမာတတ္တဲ့ က်မ မာနေတြ…
က်မ သူ ့ဆီ Message ျပန္ပို ့လိုက္သည္… “ pls come 2 here fast, as much as u can” ဘယ္ေနရာလဲ မေရးလိုက္ရပါ…
သူခ်က္ခ်င္းဖံုးျပန္ေခၚသည္..ေနရာေမး၍ ေတာက္တခ်က္ေခါက္သည္… ခ်က္ခ်င္းပင္ သူေျပးလာတာကိုလွမ္းျမင္လိုက္ရသည္…
(က်မ ကိုေနာက္နားက လွမ္းၾကည့္ေနရာမွ ထိုင္ေနရာမွ ေပ်ာက္သြား၍ လိုက္ရွာေနသည္မွာၾကာျပီဟုေျပာသည္)…။

က်မ သူ ကိုေတြ ့ေတာ့ေျပးဖက္မိသည္… သူကလည္းက်မ လက္ေတြကို တင္းတင္းျပန္ဆုပ္ထားရင္းေျပာသည္..
“ ေအးစက္ေနတာပဲ …မင္းကိုငါစိတ္နာတယ္သိလား.. မင္းေတာင္းဆိုတဲ့အတိုင္း မင္းဘာလုပ္လုပ္ ငါနဲ ့မဆိုင္သလို
ေနလိုက္ရမွာ..ဒါေပမယ့္ ငါကိုက မေနနုိင္ဘူး” …ဟင့္အင္း မလုပ္ပါနဲ ့..က်မ စိတ္တိုတုန္းခဏ ေျပာမိတာပါ…

ကိုကို ဂရုမစိုက္ေတာ့ရင္ က်မဘယ္လိုေနနုိင္မလဲ… အနည္းဆံုးေတာ့ က်မ ဆိုးသမ်ွေတြ ကိုဆူဆူေျပာေျပာနဲ ့
ခြင့္လွြတ္ေပးဖို ့ ကိုကို ရွိေနရမယ္ေလ…
တခါတေလ… က်မ မိသားစု ကိစၥ ေတြမွာ မနုိင္၀န္ထမ္းျပီး ၀င္ေျဖရွင္းေပးမိတိုင္း က်မေဘးကေန တခြန္းမွ မေျပာပဲ
မျငီးမျငဴ လိုက္လုပ္ေပးနိုင္တာ ကိုကို အျပင္ဘယ္သူရွိမွာလဲ…
အလုပ္ထဲ မွာပင္ပန္းလို ့ျငီးမိတဲ့ အခါ အနုိင္က်င့္ျပီး အလုပ္ေတြစြတ္ခိုင္းလို ့ေျပာျပမိတဲ့အခါ….
“ ျပန္ေျပာပါလား..မင္းကအိမ္က်ယ္ေလ..အိမ္မွာသာ ငါ့ကိုျပန္ျပန္ေအာ္တာ..သူမ်ားနဲ ့က် သူခံလာရတာခ်ည္းပဲ “
လို ့ဆူေျပာေျပာရင္းျပန္ျပန္ စ တတ္ေသးတာ…
လူကေန စက္ရုပ္တပိုင္းျဖစ္ေနတဲ့ က်မ ဘ၀မွာ ကိုကို ရွိေနလို ့သာ က်မ အတြက္ အဓိပါယ္ရွိေနေသးတာ…
ေပ်ာ္ရႊင္မႈ ဆိုတာရွိေနေသးတာပါ….
က်မ အရင္လိုပဲ ရူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ျပီး ကိုကို ့ရင္ခြင္ထဲမွာေခါင္းကို၀ွက္ထားလိုက္တယ္…
က်မ အတြက္ က အခုလို လံုျခံဳ မႈမ်ိဳး ကိုကို ့ရင္ခြင္မွာရွိေနရင္ေတာ္ပါျပီ…
ကိုကို ဆူခ်င္ ေျပာခ်င္သလိုသာေျပာပါေစေတာ့… ကိုကို ခဏခဏ ေမးတတ္သလို
“ ကိုကို ့ရင္ခြင္ က ကေလးအတြက္ လံုျခံဳရဲ ့လား” လို ့ဒီတခါ ကိုကိုေမးလာရင္ေတာ့
က်မ ၀စီပိတ္ မေနပဲ ေျဖလိုက္ေတာ့မယ္…
“ ေသခ်ာတာေပါ့ ကိုကို ရယ္” လို ့……….။ ။

6 Comments:

  1. မိုးခါး said...
    ဘာေျပာရမွန္းမသိဘူး .. လိမ္လိမ္မာမာေန ကေလးမ .. မဆိုးနဲ႕ :P ေနႏုိင္တာလည္းမဟုတ္ပဲနဲ႕ .. (ဆရာ၀င္လုပ္သြားသည္ ..)
    Anonymous said...
    အခ်ိဳးအေကြ႔ေလးတစ္ခုက ခ်စ္ျခင္းေလး..။ ရင္ထဲမွာ ျငင္သာျငိမ့္ေညာင္းစြာ စီးဝင္သြားတယ္ယ္..။ အဆံုးက်မွပဲ သက္ျပင္းခ်ႏိုင္ေတာ့တယ္။ ဖတ္ေနစဥ္ေတာ့ ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႔ဗ်ာ။ ေကာင္း၏။
    မသက္ဇင္ said...
    “ ကိုကို ့ရင္ခြင္ က ကေလးအတြက္ လံုျခံဳရဲ ့လား” လို ့ဒီတခါ ကိုကိုေမးလာရင္ေတာ့
    က်မ ၀စီပိတ္ မေနပဲ ေျဖလိုက္ေတာ့မယ္…
    “ ေသခ်ာတာေပါ့ ကိုကို ရယ္” လို ့……….။ ။

    တကယ္ပဲလားကြယ္---
    ဘဝနဲ႔ဆႏၵ ထပ္တူက်ပါေစ---
    ကဗ်ာမေလး said...
    တစ္ေယာက္အေပၚတစ္ေယာက္ နားလည္ႏိုင္ပါေစေနာ္...။ “ကိုကို႔ ရင္ခြင္က ကေလးအတြက္ လံုၿခံဳရဲ႕လား” :)
    Admin said...
    အြန္လိုင္းေပၚ ဒီရက္ထဲ သိပ္မလည္ျဖစ္ဘူး။
    ျပန္လည္တယ္။
    ျပန္ဝင္ၾကည့္တယ္ .. အသစ္ရွိမရွိ။
    ...
    ...
    ေတြ႔ျပီ ..
    စစခ်င္း ဒီပို႔စ္ ..
    ...
    ...
    ေခါင္းစဥ္က ..အခ်ိဳးအေကြ႔မ်ား ..


    ဖတ္လိုက္ထဲက …
    ဖတ္မိသူ … စာဖတ္သူ ဒီလူအတြက္ေတာ့ …
    စာေရးသူေခၚရာေနာက္..အေတြးေတြ ..ေတာက္ေလွ်ာက္လိုက္မိသလို..
    အေရးအသား အေၾကာင္းအရာက ဆဲြေခၚသြားလိုက္တာ …
    ျမင္ေယာင္ၾကည့္ရင္း ..
    ေမာလာလိုက္ .. မ်က္ေမွာင္ၾကံဳ ႔မိသြားလိုက္ .. သက္ျပင္းတခ်ိဳ ႔ ခ်မိလုိက္ ..
    အေတြးေပါင္းစံု ေဝ့လာလိုက္ .. ေမ်ာသြားလိုက္ ..
    ရင္ဘတ္ထဲက စိတ္တခ်ိဳ ႔ ျပဳတ္က်လိုက္ .. ျပန္တတ္လိုက္ .. အနိမ့္အျမင့္ စိတ္အတက္အက် ေရာေထြးကုန္ျပီး …


    ေနာက္ဆံုး .. သူမက သူ႔ရင္ခြင္ထဲ ေခါင္းဝင္ဝွက္လိုက္ေတာ့မွ …
    အသိမ္းေလးကို ႏွစ္သိမ့္ေက်နပ္ .. ခံစားလုိက္ရသည္။


    အင္း….ခုခ်ိန္ထိ ဆိုးတတ္တုန္းပဲ .. လုပ္တတ္တုန္းပဲ ..
    ေနာက္ဆံုးက်ေတာ့ လဲ .. သူ မဟုတ္သလိုပဲ …


    အသိမ္းပိုင္းကို
    ေက်နပ္သြားသည္ ...
    အသိမ္းပိုင္းေလးအတိုင္း ..
    အျမဲျဖစ္ေနၾကပါေစ ခင္ဗ်ာ ...။
    Anonymous said...
    အေရးအသားေကာင္းတယ္သိလား အစကေန အဆံုးထိ ဇတ္လမ္းထဲမွာပါသြားတယ္ ၊ အရမ္းဖတ္လို႕ေကာင္းတာပဲ ေရးဦးေနာ္ အားေပးေနမယ္။

    ငယ္

Post a Comment