အလြမ္း


















အိပ္မက္မွာပင္ လြမ္းရိပ္ထင္လည္း
ျမင္ေယာင္အိပ္မက္ အလြမ္းခက္၏

အလြမ္းအိပ္မက္ မႏြမ္းသမ်ွ
သခင့္ဘ၀ တမ္းတမ္းတတ

လြမ္းမိရတဲ့ က်မ အခ်စ္
အျပစ္ျဖစ္လွ်င္ ရွိပါေစေတာ့

သခင့္ ဘ၀ စိမ္းျမ ေနလ်ွင္
က်မ အလြမ္း မႏြမ္း သမ်ွ

က်မ ထာ၀ရ လြမ္းေနပါရေစ…။ ။

4 Comments:

  1. ၿဖိဳးေဝတိုး said...
    ရွင္းရွင္းေလးနဲ႔ေကာင္းတယ္ခင္ဗ်
    အေဟအေဟ ..ဘာေတြလြမ္းေနတာလဲဗ်
    ခင္တဲ့
    မသက္ဇင္ said...
    သခင့္ ဘ၀ စိမ္းျမ ေနလ်ွင္
    က်မ အလြမ္း မႏြမ္း သမ်ွ

    က်မ ထာ၀ရ လြမ္းေနပါရေစ…။ ။
    တဲ႔ လား-ေႏြးေႏြးေရ---
    ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႔ပါေစ---
    မိုးခါး said...
    ေႏြးေရ စီဗံုးေပ်ာက္ေနပါလား .. ေႏြးက လြမ္းစရာလိုေသးလို႕လား :D
    Anonymous said...
    သခင့္ဘဝ စိမ္းျမေနလွ်င္
    က်မအလြမ္း မႏြမ္းသမွ်
    က်မထာဝရ လြမ္းေနပါရေစ။
    ဆိုတဲ့ေနရာေလးကို အရမ္းသေဘာက်တယ္ဗ်ာ။
    ဘဝနဲ့ ဆႏၵတထပ္တည္းက်ပါေစေနာ္။

Post a Comment