အျဖဴေရာင္ ေတာင္းဆိုမႈ












မိုးသည္းလိုက္..ေနသာလိုက္
က်မ လို မုတ္သုန္ ရာသီဥတုမ်ိဳးမွာ
ၾကာရွည္ ရွင္သန္ေပးခဲ့တဲ့ ခ်စ္သူ
ရွင့္ ကို က်မ ေက်းဇူးတင္ပါရဲ ့…..

အျပင္ေလာက မွာ ခံစားျမိဳသိပ္ လာသမွ်အားလံုး
က်မ သူ ့ရင္ျပင္ေပၚ မွာပဲ မေတာ္မတရား
ေဖါက္ခြဲ ပစ္ခဲ့တာေတြ…..
ကိုယ့္ကို ကို ဘယ္ေတာ့မွ အျပစ္မျမင္တတ္တဲ့
အတၱေတြအျပည့္ နဲ ့မိန္းမ
တခါတေလ တေယာက္တည္းျပန္ေတြး
တိတ္တိတ္္ကေလး မ်က္ရည္က်မိတယ္
သူ ့ လိုဘယ္သူခံစား နုိင္မွာလဲ….

တကယ္ဆိုသူဟာက်မ ရဲ ့တခုတည္းေသာ ခိုလႈံရာ
ဒီလိုပဲ အသိေခါက္ခက္ အ၀င္နက္ေန တဲ့က်မ
အဲ့ဒီ သံသယ ေတြ နဲ ့ပဲ အခါခါ ေလာင္ျမိဳက္
သူ ့ရဲ ့ေႏြးေထြး တဲ့ရင္ခြင္ မွာလဲ
စိတ္ခ် လက္ခ် မေပ်ာ္ပိုက္နုိင္ခဲ့ ဘူး….
စိတ္ပါ လက္ပါေတာင္းပန္ လိုက္ပါရဲ ့ ခ်စ္သူ

ခ်စ္ခဲ့ ဖူးတာေတြ ပဓါန ထား
က်မ အနားက ေပ်ာက္မသြားပါနဲ ့ဦး
က်မ…
ဘ၀ ထဲက အေတြ ့အၾကံဳ ေတြ သင္ၾကားေနရ သလို
ရွင့္ ရင္ခြင္ဆီက အခ်စ္ေတြ
ဆက္လက္ သင္စရာ လို ေနေသးလို ့…။ ။

3 Comments:

  1. Anonymous said...
    အဲ့ဒီ သံသယ ေတြ နဲ ့ပဲ အခါခါ ေလာင္ျမိဳက္
    သူ ့ရဲ ့ေႏြးေထြး တဲ့ရင္ခြင္ မွာလဲ
    စိတ္ခ် လက္ခ် မေပ်ာ္ပိုက္နုိင္ခဲ့ ဘူး….
    စိတ္ပါ လက္ပါေတာင္းပန္ လိုက္ပါရဲ ့ ခ်စ္သူ
    ေကာင္းလိုက္တဲ့ ကဗ်ာေလးပါ ညီမေရ .....

    မိန္းကေလးေတြမ်ား တယ္တူတယ္ပါလားေနာ္ .....
    မိုးခါး said...
    အင္း
    လုပ္ေပါ့ေတာ္
    :P
    Anonymous said...
    ဘ၀ထဲက အေတြ႔အၾကံဳေတြ.. ရင္ခြင္ဆီက အခ်စ္ေတြ.. မွန္တယ္ မေႏြး.. ဘဝထဲက အေတြ႔အႀကံဳကို ရုန္းကန္ လႈပ္ရွားရင္း သင္ယူရသလို.. ေမာပန္းလာခ်ိန္ ေျဖသိမ့္ဖြယ္ အေကာင္းဆံုး အခ်စ္တစ္ခုလဲ လိုအပ္မွာပါပဲ။ သင္ယူရဦးမယ္။ ခ်စ္ျမဲ ခ်စ္ရဦးမယ္။

Post a Comment