ေမေမ…















ေမေမ…
လွမ္းေခၚမိလိုက္တဲ့…ခဏေလးမွာတင္ လွစ္ကနဲျပံဳး…
ေမေမ့ ပါးကြက္ေလးတဖက္ဟာ…သမီး တဘ၀လံုးပါပဲ...

က်မ ေမေမ ရယ္ေလ…
ကိုယ္ စိတ္ နွလံုး သံုးပါးစလံုး… မရႊင္လန္း နုိင္ခ်ိန္မွာေတာင္…
ေမေမ မ်က္လံုး ေတြ အျမဲ ပဲ ျပံဳး ေနခဲ့တယ္….
သားသမီးတိုင္းအတြက္…ထာ၀စဥ္အင္အားျပည့္၀ တဲ့ မ်က္ႏွာေပးမ်ိဳးနဲ ့

က်မ ေအာင္ျမင္မႈ အေသးအဖြားေလးမ်ားအတြက္…
အျမဲ အားေပး ဂုဏ္ယူေနတတ္တဲ့…ေမေမ…
က်မ က်ရႈံးခ်ိန္တိုင္း…အျမဲႏွစ္သိမ့္အားေပး တတ္တဲ့ ..ေမေမ…
ေမေမ့ ရင္ခြင္ထဲ တိုးေ၀ွ ့ခ်ႊဲ မိ ခ်ိန္တိုင္း…
က်မ ကေမေမ့ အတြက္ထာ၀ရ ကေလးေလးတဲ့….လား ?

အခုေတာ့…ေမေမ့… ကေလးေလးတေယာက္
မျဖဴစင္ၾကတဲ့ ဒီေလာက ရဲ ့…
ကမ္းလာတဲ့ လက္ေတြ ကို ခါ ထုတ္….
တေယာက္ထဲပဲ…မတ္တပ္စမ္းေန ခဲ့တာ….
တခါတရံ ေတာ့လဲ….အလဲလဲ အျပိဳျပိဳ….

ဟင့္အင္း…က်မ ဘာကိုမွ စိတ္ပ်က္ေနာင္တ မ ရ ပါဘူး….
ေမေမ ေမြးေသာ က်မ ဟာ…ေမေမ့ သမီးသာလၽွင္ျဖစ္တယ္….

“ေလာကၾကီး မွာက်မ အတြက္… ဘာမွ အဆင္သင့္ မရွိေပမယ့္
က်မ ယူ နုိင္ရင္ ယူနုိင္သေလာက္ ရသတဲ ့ “

က်မ ျပိဳယိုင္လဲက် ခ်ိန္တိုင္း…
ေမေမ့ စကားသံေတြ ကိုပဲ ႏွလံုုးသြင္းလို ့..
လူမသိ..သူမသိ…
က်မ ျပန္လည္ ထူမတ္ နုိင္ခဲ့တယ္….

ေမေမ ဘယ္မွာ ေသဆံုးလို ့လဲ…
ေမေမ့ နွလုံးေသြးေတြ….က်မ ရင္ဘတ္ထဲ…လွည့္ပတ္စီးဆင္းဆဲ…..

ေမေမ ဘယ္မွာ ေသဆံုးလို ့လဲ…
ေမေမ့ အသိတရားေတြ..က်မ ဦးေႏွာက္ထဲ…လွည့္လည္ စီးဆင္းဆဲ….

“ေမေမ” တဲ့
က်မ ဘ၀ကို အျမင့္ပ်ံနုိင္ဖို ့…မႈိင္းတိုက္ေပးခဲ့တာ…
အဲ့ဒီ ေမေမ့ ေမတၱာေတြ နဲ ့ေပါ့….

ေဟာၾကည့္….ေမေမ ဘယ္မွာေသ ဆံုးလို ့လဲ….
က်မ ရင္ထဲ ကနွလံုးသားထဲမွာ…

ေမေမ အျမဲတမ္း… ျပံဳးေနတုန္းပဲ……။.....။


( အခုတေလာ ေမေမ့ကို အိပ္မက္ေတြ မက္ေနမိလို ့ ဒီေမေမ ကဗ်ာေလးကို ျပန္တင္မိပါတယ္..)

7 Comments:

  1. poemflower said...
    ေမေမ ဘယ္မွာ ေသဆံုးလို ့လဲ…
    ေမေမ့ နွလုံးေသြးေတြ….က်မ ရင္ဘတ္ထဲ…လွည့္ပတ္စီးဆင္းဆဲ…..
    ကြၽန္မေမလည္း ၁၁.၁.၂၀၀၉ ဆို ၁ႏွစ္ျပည့္ပါၿပီ.
    ဒါေၾကာင့္ဒီကဗ်ာေလးနဲ႕ခံစားခ်က္တိုက္ဆိုင္လို႕ပါ
    Sein Lyan Tun said...
    အေမခ်စ္တဲ့သားမို႔
    အေမကဗ်ာကိုေလးေလးနက္နက္ခံစားသြားပါတယ္
    ဘယ္ေတာ့မွမေသတဲ့ ရင္ထဲက ထာဝရေမေမပါ.....
    ကဗ်ာေလးေကာင္းတယ္ညီမေလးေႏြး
    ခ်စ္ခင္စြာၿဖင့္
    ဖုိးစိန္
    မသက္ဇင္ said...
    ေႏြးေလးေရ
    ေမေမကိုဖတ္ၿပီးခံစားသြားတယ္
    ခ်စ္ခင္စြာ
    ေမေလး said...
    ညီၤမငယ္ေႏြးေလး
    ကဗ်ာေလး လာခံစား သြားပါတယ္...အေမ ဆုိတာ ဘာနဲ႔မွ ႏွိဳင္းယွဥ္အစားထိုးလို႔ မရဘူးေနာ္...
    မမ စင္ကာပူ လာကာစ က လဲ အဆင္မေၿပတာ မမ မ ေၿပာဘဲမမ အေမ က သိေနတယ္ ...ညညဆို အိပ္မက္ မက္တယ္တဲ႔ေလ......
    အားေပးေနမယ္ေနာ္
    ညီမေလးကိုခ်စ္တဲ႔
    မမေမေလး
    ေမေလး said...
    ညီၤမငယ္ေႏြးေလး
    ကဗ်ာေလး လာခံစား သြားပါတယ္...အေမ ဆုိတာ ဘာနဲ႔မွ ႏွိဳင္းယွဥ္အစားထိုးလို႔ မရဘူးေနာ္...
    မမ စင္ကာပူ လာကာစ က လဲ အဆင္မေၿပတာ မမ မ ေၿပာဘဲမမ အေမ က သိေနတယ္ ...ညညဆို အိပ္မက္ မက္တယ္တဲ႔ေလ......
    အားေပးေနမယ္ေနာ္
    ညီမေလးကိုခ်စ္တဲ႔
    မမေမေလး
    ကဗ်ာမေလး said...
    မနက္ဖန္(၉.၆.၂၀၀၉)ဆို ေမေမဆံုးတာ ႏွစ္ႏွစ္နဲ႔ ၁လျပည့္ၿပီေလ... တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ ဒီကဗ်ာေလးနဲ႔ ႀကံဳတယ္... ေမေမက ထာ၀ရ ရွင္သန္ေနဆဲပါ။
    ညီႏွင္းခ said...
    အျမင့္ျပန္ႏိုင္ဘို႔ မႈိင္းတိုက္ေပးခဲ့တာ အေမ့ေမတၱာေတြနဲ႕ေပါ့ ဆိုပါလား
    လွလိုက္တဲ့ စကားလံုးေလး

Post a Comment