မစၦရိယ



















ရွင္ဟာ…
ခဲတံ နဲ ့ေရးလို ့မရနုိင္တဲ့ စာတပုဒ္ျဖစ္တယ္…
အငို လြယ္၍ အရႈိက္ခက္
သဲသဲမဲမဲ ယုယခဲ့ရေသာ စကားထာ…
ဘာသာ မျပန္နုိင္သေရြွ ့ေတာ့လည္း
ငါဘာသာပဲအမွားခံ..လူတကာႏႈတ္ဖ်ား
ခ် ,အမွားမခံနုိင္ေသးဘူး…။ ။
ေပးဆပ္ျခင္း ရယူျခင္းဟာ…ညီမ်ွျခင္းတခု မဟုတ္ပါဘူး…
ဒါေပမယ့္
ႏႈိင္းတဲ့ ခ်ိန္ခြင္မတူညီေနသမ်ွေတာ့…
က်မ တို ့ခ်င္းမျမင္နုိင္ခဲ့ၾကတာ မွမဆန္းပဲ
အခ်ိန္ေတြသိပ္မရွိဘူး…
က်မ ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့တခုတည္းေသာ ဘ၀ မွာ
က်မ လိုခ်င္တဲ့အရာ ေတြအတြက္
သတိ နဲ ့ယွဥ္ျပီး အရယူဖို ့…
က်မ မလိုခ်င္ပဲ ရရွိလာတဲ့ ရရွိလာမယ့္ အရာတခ်ိဳ ့အတြက္..
သက္ေတာင့္သက္သာ လက္ခံနုိင္စြမ္းရွိဖို ့
က်မ ရဲ ့မျဖစ္ညစ္က်ယ္ စိတ္အင္အားေတြ
ၾကိဳးစားပမ္းစား..ေမြးဖြားေနတုန္းပဲ…။ ။
က်မ တို ့ “မေ၀းၾကစို ့ “ ရဲ ့…
ရွင့္ ရဲ ့တကယ္ေကာင္းဆန္တဲ့ စိတ္နွလံုးေတြ…
က်မ တို ့နွစ္ေယာက္ၾကား
ခဏ ခဏ ထုတ္ထုတ္ မသံုးနဲ ့…
ဘ၀ မွာ အဲ့ဒီ အေရးမပါ တဲ့အစိတ္ အပိုင္းေတြအတြက္
က်မ ကိုယ္က်မ ခန ျဖစ္ျဖစ္ ေဖ်ာက္ထားခ်င္မိတယ္…။ ။

2 Comments:

  1. မသက္ဇင္ said...
    ေပးဆပ္ျခင္း ရယူျခင္းဟာ…ညီမ်ွျခင္းတခု မဟုတ္ပါဘူး…

    "မစၦရိယ"

    ေတြးတတ္ေရးတတ္လိုက္တာ--
    ေကာင္းလိုက္တာ---
    ရဲ၀င့္သူ said...
    မိုုက္တယ္...ဒီလိုုပံုုစံကမိုုက္တယ္...မိုုက္တယ္မိုုက္တယ္မိုုက္တယ္။
    အားေပးေနပါတယ္ဗ်ာ။

    ေလးစားစြာျဖင့္
    ရဲ၀င့္သူ

Post a Comment