“…ခ်စ္သူနဲ ့က်မ...“




ခ်စ္သူ ကေျပာဖူးတယ္….
ေတာ္ရာမွာ ေပ်ာ္ေအာင္ေနတတ္ရမယ္တဲ့ေလ…
ခ်စ္သူမၾကားေအာင္ တိုးတိုးေလး သက္ျပင္းခ်ခဲ့မိတယ္…
အဲ့ဒီေတာ္ရာမွာ မေတာ္တေရာ္ေတြ အားလံုးနဲ ့မြန္းက်ပ္ေနၾကတာ..
ခ်စ္သူမွ သိပါေလစကြယ္…

ခ်စ္သူက အနာဂတ္ကိုယံုၾကည္တယ္…
က်မက ပစဳၥပၸန္ကို ျဖတ္သန္းတယ္…
ျပီးေတာ့ တခုတ္တယ လုပ္ယူရတဲ့ တယုတယေတြကိုမုန္းတယ္….

ခ်စ္သူက က်မ မိန္းမ မဆန္တဲ့အေၾကာင္း…
မၾကာခဏေျပာတယ္…
က်မ က ေတာ့ ခ်စ္သူဟာ ေယာက်ၤားဆန္သလားလို ့..
တခါမွ မေတြးမိခဲ့ဘူး….
အဲ့ဒီလို…
တကူးတက ေတြးယူျပီး တမင္တကာ အျပစ္ရွာရမွာကို မုန္းတယ္….

က်မ ကသဘာ၀ရဲ ့ျဖစ္တည္မႈကို တန္ဖိုးထားတယ္…
ခ်စ္သူက လူသားေတြရဲ ့ဖန္တီးမႈကို တန္ဖိုးထားတယ္…
ဒါေပမယ့္….
ခ်စ္သူက က်မကိုတန္ဖိုးထားသလို က်မက ခ်စ္သူကို အေလးအနက္ထားတယ္….

က်မက မ်က္၀န္းတစံုရဲ ့အၾကည့္ကိုရင္ခုန္တယ္…
ခ်စ္သူက ႏႈတ္ခမ္းတစံုရဲ ့အထိအေတြ ့ကိုရင္ခုန္တယ္….
ဒီလို နဲ ့က်မတို ့အခ်စ္အေၾကာင္းေတြ အတူတူ ဖြဲ ့ႏြဲ ့ခဲ့ၾကဖူးတယ္….

ခ်စ္သူက အဆိုးေတြဟာ သူ ့အတြက္ အေကာင္းျဖစ္တယ္လို ့လက္ခံတယ္…
က်မ အတြက္ေတာ့ လူေတြသတ္မွတ္တဲ့ အေကာင္းေတြ ကတခါတေလ ဆိုးဆိုးရြားရြား နိုင္ေနတတ္တယ္…
ဒါေၾကာင့္…
ခ်စ္သူနဲ ့က်မဟာ အေကာင္းနဲ ့အဆိုးကို နာမည္မတပ္ပဲ ေ၀မ်ွလက္ခံယူခဲ့ၾကတယ္…။   ။

4 Comments:

  1. ေႏြဆူးလကၤာ said...
    အသြင္မတူ အိမ္သူ မျဖစ္ ဆိုတဲ႔ စကားပံုေတာ့ သြားၿပီေပါ့ :-)
    လင်းခေတ်ဒီနို said...
    က်မက မ်က္၀န္းတစံုရဲ ့အၾကည့္ကိုရင္ခုန္တယ္…
    ခ်စ္သူက ႏႈတ္ခမ္းတစံုရဲ ့အထိအေတြ ့ကိုရင္ခုန္တယ္….
    ဒီလို နဲ ့က်မတို ့အခ်စ္အေၾကာင္းေတြ အတူတူ ဖြဲ ့ႏြဲ ့ခဲ့ၾကဖူးတယ္….

    ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ခ်စ္ျခင္းဟာ အားလံုးကိုညွိေပးတဲ့ သံေယာဇဥ္ႀကိဳးေလးပါပဲ . . . ဘာပဲ မတူတူ သူကပဲညွိေပးသြားတယ္ း))
    အေရးအသားက အျပည့္အ၀ အဓိပါယ္ေပၚလြင္တယ္ မိေႏြး း)
    သုခုမေလဒီ said...
    အသြင္မတူတာေလးေတြကို ဖြဲ႔ႏဲြ႔ထားတာေလး ေကာင္းတယ္။ အဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ..။
    ေဇာင္းလူ said...
    ကဗ်ာေလးက ေကာင္းပါတယ္ မေႏြး။
    စာသားေလးေတြကလည္း နုလုိက္တာတအား။
    မုိက္စ္...

Post a Comment