က်မဘ၀ထဲကေနရာေလးတခုအေၾကာင္း.












“ ေရာ့…ဒါက ညီမေလးအတြက္ ေသာ့ကေလး..
အမွန္ဆို ေမေမကိုယ္တိုင္ေပးသင့္တာေပါ့…အခုေတာ့
မၾကီးကပဲ…. “
လက္ထဲေရာက္လာတဲ့ေသာ့ကေလးတေခ်ာင္းကို က်မ မမွိတ္မသုန္
စိုက္ၾကည့္ေနမိတယ္…
ဒီအရာဟာ ဘာလဲ…………………..
က်မ ရဲ ့လြတ္လပ္ျခင္းတံခါးေပါက္ကို ဖြင့္လွစ္ဖို ့ေသာ့တေခ်ာင္းတဲ့…
ဒီအေလ့အထေလးကို က်မတို ့မိသားစုေတြထဲ ဘယ္သူ သယ္လာခဲ့သလဲ
ေတာ့က်မမသိဘူး…
အဲ့ဒီေန ့က က်မ အသက္ ၂၁ ႏွစ္ျပည့္ေျမာက္ခဲ့တဲ့ေန ့ေပါ့…

က်မ တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ သူမ မ်က္၀န္းေတြထဲ တခ်က္စိုက္ၾကည့္လိုက္မိတယ္…
အို…………
ေလဟာနယ္တခုထဲေရာက္သြားသလို…
ဘ၀ထဲ ကတခုခုက် ေပ်ာက္သြားသလိုခံစားလိုက္ရတယ္….
လူမွန္းသိတတ္စ…လူပါး၀ တတ္စ အရြယ္ကတည္းက အဲ့ဒီ လြတ္လပ္ျခင္းအတြက္
တအိမ္လံုးနဲ ့တေယာက္ ဂလန္ဂဆန္ လုပ္ခဲ့ အရြဲ ့တိုက္ခဲ့ရ..
မိဘ ေတြ မရွိေတာ့တဲ့ေနာက္ သူမ တေယာက္ကသာ အဲ့ဒီ ဒဏ္ေတြကို အခံခဲ့ရဆံုးပါပဲ…

ဒီေန ့ေတာ့ က်မ ဘ၀ရဲ ့က်န္ရွိေနေသးတဲ့ အခ်ိန္ေတြအတြက္
လြတ္လပ္စြာ ဆံုးျဖတ္ပိုင္ခြင့္ေတြ… လုပ္ပိုင္ခြင့္ေတြ အျပည့္အ၀ေပးလိုက္ျပီတဲ့
သူ ့ဆီက အၾကံဥာဏ္ေလာက္ပဲ ယူခ်င္စိတ္ရွိရင္ေမးေပါ့တဲ့
က်မ ရင္ထဲဟာသြားသလိုပါပဲ…
တကယ္ဆို က်မ ပံု စံ မ်ိဳးနဲ ့ဒီအခ်ိန္မွာသိပ္ေပ်ာ္ေနသင့္တယ္…
သူမ ရဲ ့က်မ အေပၚစိုးရိမ္ပူပန္မႈေတြ…စိတ္ပူမႈေတြ…
အရာရာမွာ အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္နဲ ့တဖြ ဖြ မွာတတ္တဲ ့အက်င့္ေတြ…
ဒီေသာ့ကေလးတေခ်ာင္းနဲ ့က်မ လဲယူလိုက္ မိျပီလား….
“ ညီမေလး က ငယ္ငယ္တည္းက စိတ္ထက္တဲ့ကေလးမွန္းမၾကီးတို ့သိခဲ့တယ္…
ေမေမ့ ကိုေပးခဲ့တဲ့ ကတိေတြအားလံုးလဲ တည္ခ်င္တယ္..
ဒါေပမယ့္ မၾကီးကစိတ္ပူတတ္ေတာ့ လိုအပ္တာထက္
ပိုျပီး အစိုးရိမ္လြန္တတ္တာေတြေတာ့ ရွိခဲ့မွာေပါ့ေလ”

ပံုရိပ္ေသးေသးေလးေတြ က်မေဘးနားကျဖတ္ေျပးသြားၾကတယ္….
ငယ္ငယ္က ေမေမ နဲ ့အတူတူအျပင္သြားၾကရင္း
အေဆာ့သန္ အစသန္တဲ့ က်မ က ျခံဳ ေနာက္မွာပုန္းေနခဲ့တာကို…
က်မ ေပ်ာက္သြားလို ့ပါဆိုျပီး အာေခါင္ျခစ္ ငိုခဲ့တဲ့ သူမ…

ဒီလိုပဲ က်မ မွာလည္းသူမ အတြက္ အာေခါင္ျခစ္ ငိုခဲ့ရတဲ့တခ်ိန္ရွိဖူးတယ္…
က်မ ျမီးေကာင္ေပါက္မ အရြယ္ သူမ ခ်စ္သူ စထားတဲ့အခ်ိန္ေပါ့…
ေအာင္သြယ္ခဲ့ေတာ့လည္း က်မ တို ့ပါပဲ …ဒါေပမယ့္ သူမ ခ်စ္သူ နဲ ့ သူမ ကို
အတူယွဥ္တြဲ ေတြ ့လိုက္ရတဲ့ ဒီခဏ မွာပဲ က်မ ရင္ထဲက တစံုတခုကို နူတ္ယူသြားသလို
ခံစားမိတယ္..ေရခ်ိဳးခန္းထဲေျပး၀င္သြားျပီး ျပိဳက်လာတဲ့မ်က္ရည္ေတြ နဲ ့
မထိန္းနုိင္မသိမ္းနုိင္….က်မ ေအာ္ငိုမိေတာ့တာပါပဲ….
သူမ ကို က်မဘ၀ထဲက အျပီးအပိုင္ လုယူသြားသလို ခံစားခဲ့ရတယ္…
သူမ က ေရခ်ိဳးခန္းတံခါး လာေခါက္ျပီး ညီမေလး ဘာျဖစ္လာတာလဲ လို ့ေမးပါတယ္
အတၱၾကီးတဲ့ က်မ မွာသာ အေျဖမရွိပဲ ရႈိက္ရႈိက္ျပီးငိုေနခဲ့မိတယ္…

အခုခ်ိန္…
က်မ အလွည့္မွာေရာ သူမ ဘယ္လိုခံစားခဲ့ရမလဲ…
အဲ့ဒီလိုက်မ တခါမွမစဥ္းစားခဲ ့ဖူးဘူး….
က်မ အပိုင္ရျပီျဖစ္တဲ့ ေသာ့တေခ်ာင္းကို အမိအရ ဆုပ္ကိုင္လို ့
က်မ ယံုၾကည္ရာေတြကိုပဲ တဇြတ္ထိုးလုပ္ေနခဲ့မိတာ…
သူ ့ေျပာသမၽွစကားေတြ သူ ့ခံစားခ်က္ေတြကို လွစ္လ်ဴရႈ
တကယ့္တကယ္တမ္းက်ေတာ့ သူကမွ က်မရဲ ့လမ္းျပၾကယ္တပြင့္ပါ…

ငယ္ငယ္ကတည္းက ေမာင္ႏွမသံုးေယာက္ထဲမွာမွ လိမၼာလြန္းတဲ ့သူမ ကို
လူၾကီးေတြက တဖြဖြ ခ်ီးက်ဴးရင္း စိတ္ခ်ထားခဲ့သေလာက္
က်မ ကိုက် ခ်ဳပ္ခ်ယ္ၾကလြန္းလို ့တစက္မွကို မနာလိုခဲ့ပါဘူး…

မၾကာေသးတဲ့ကာလ တခုက က်မ သူ ့အနား ခနျပန္သြားခဲ့ပါတယ္…
သက္ဆိုင္သူရွိေနျပီျဖစ္တဲ့ သူ ့တဦးတည္းေသာညီမေလး ကို ေႏြးေႏြးေထြးေထြးပဲ
သူမ ကၾကိဳဆိုခဲ့ပါရဲ ့…အတူေနစဥ္က က်မနဲ ့သူမ
တစက္မွ အေၾကာ မတည့္ခဲ့ၾကေပမယ့္…သူမ ကသာက်မ ကိုအနားလည္နုိင္ဆံုးလူ..
တေယာက္ျဖစ္ခဲ့သလို.. ေလာကၾကီးမွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္က လြဲရင္ က်မ အယံုၾကည္ဆံုးလူဟာလည္း
သူမ တေယာက္တည္းပဲ ရွိခဲ့ပါရဲ ့….
ဘယ္သူမွ ရွိမေနခဲ ့တဲ့ က်မ ဘ၀ရဲ ့ေနရာေတြ အားလံုးမွာ သူမ ကအျမဲတမ္း နံပတ္ တစ္ ျဖစ္ေနခဲ့တာပါပဲ….
က်မ အေ၀းကို ျပန္ဖို ့သူတို ့ေလယာဥ္ကြင္းျပန္လိုက္ပို ့ၾကတဲ့အခ်ိန္…
လူ၀င္မႈၾကီးၾကပ္ေရးေကာင္တာနားအေရာက္ အထဲ အထိ လိုက္ပါဖို ့တေယာက္သာခြင့္ျပဳတာေၾကာင့္
က်မ သက္ဆိုင္သူကိုသာ လိုက္ပါသြားဖို ့သူမ ကေတာ့ မွန္တံခါးေတြရဲ ့အျပင္မွာခ်န္ေနရစ္ခဲ့တယ္…
ပထမေတာ့ ကိုယ့္အာရုံနဲ ့ကိုယ္မို ့က်မ သတိမထားမိေသးဘူး…
သတိထားမိတဲ ့အခ်ိန္မွာေတာ့…သူမ ကက်မ ကို မွန္ေတြေနာက္က လွမ္းၾကည့္ေနေလရဲ ့
သူမ မ်က္၀န္းေတြထဲ…အို…က်မ သူ ့မ ကို တခါမွဒီလို မခ်န္ရစ္ခဲ့ဖူးဘူး…
အဲ ့ဒီအခိ်န္ သူမ ဘယ္လိုခံစားေနရမလဲ…..ျပန္ေတြးမိခ်ိန္တိုင္း စိတ္မေကာင္းဘူး…
အဲ့ဒီေနရာမွာ သူမေျပး၀င္ျပီးငိုစရာ ေရခ်ိဳးခန္းေလးတခုေတာင္ အဆင္သင့္မရွိခဲ့ဘူးေလ….

သူမ ဘ၀မွာ က်မက တ၀က္တပ်က္မွစတင္၀င္ေရာက္ခဲ့တာပါ….
ဒါေပမယ့္ က်မ ဘ၀မွာေတာ့သူမ က ဟိုးးး က်မ ေမြးစကတည္းက ဘုရားေပးခဲ့တဲ့
လက္ေဆာင္တခုေပါ့ ..သူမ ဘ၀တခုလံုးမွာ က်မ အတြက္ အမ်ားၾကီးပဲ အနစ္နာခံ
ေပးဆပ္ခဲ့ဖူးတယ္….
က်မ မပူမပင္ မေၾကာင့္မၾက ပညာသင္ယူခြင့္ရဖို ့..
သူမ တက္ခ်င္ခဲ့တဲ့ေန ့ေက်ာင္းေတြ အမွတ္မွီရက္နဲ ့
အဂၤလိပ္စာ အေ၀းသင္ကိုမွေရြးတက္ ခဲ့တာမိ်ဳးေတြ…..
သူမ လိုခ်င္လြန္းလို ့ေစ်းၾကီးေပး၀ယ္ထားတဲ့ အသံုးအေဆာင္ပစၥည္းမွန္သမ်ွ
ေတာင္းယူလို ့မရတိုင္း က်မ ဖ်က္ဆီးပစ္ခဲ့တာမ်ိဳးေတြ…
အို အမ်ားၾကီး…အမ်ားၾကီးပါပဲ….

သူမက က်မ ဘ၀ရဲ ့အေရးပါတဲ့ ေနရာေလးတခုပါ….
ဘယ္သူ ့ေၾကာင့္မဆို က်မ စိတ္ပ်က္အားငယ္ခိ်န္တိုင္း
သံသယ ျဖစ္စရာမရွိပဲ ထာ၀ရ ခို၀င္နုိင္တဲ့ ရင္ခြင္ လွလွေလးတခုေပါ့….
ဘယ္အရာေတြ ဘယ္ေလာက္ေျပာင္းလဲေျပာင္းလဲ ….
ဘယ္ေတာ့မွမစိမ္းပဲ ထာ၀ရေႏြးေထြးေနေစနိုင္ေသာ….
က်မ ၏ တခုေသာ ေနရာ…….။ ။

။ ။ ဒီေန ့[၇ ဇန္န၀ါရီ ၂၀၀၉] က်မ ရဲ ့တဦးတည္းေသာ မၾကီးရဲ ့
၂၇ ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန ့အမွတ္တရပါ…သူ နဲ ့က်မၾကားက အမွတ္တရေတြ ထဲက
တခ်ိဳ ့တေလေလးေတြေပါ့….

6 Comments:

  1. ေႏြးေႏြးသဲမြန္ said...
    This comment has been removed by the author.
    ပလူးတာရဲ႕အ႐ူးလြယ္အိတ္ said...
    ံံHappy Birthday ပါ...မၾကီး
    Demon(ဖိုးသား) said...
    ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေမြးေန႔ေလးျဖစ္ပါေစဗ်ာ
    မိုးခါး said...
    ေႏြးမၾကီး ေရာ ေႏြးေရာ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ .. ကိုယ့္ရထားတဲ့ ေနရာေလးေတြကို တန္ဖိုးထားျပီးေနၾကစို႕ ေႏြးေရ း)
    Anonymous said...
    ကိုယ္ဘ၀ထဲက ရထိုက္သေလာက္ရထားတဲ့ ေနရာေကာင္းေလးေတြကို တန္းဖိုးထားတတ္နိုင္ပါေစ..........................
    Rita said...
    ေကာင္းတယ္ ေႏြးေႏြး ဆက္ေရးပါဦး

Post a Comment