ခ်စ္သူ










ေခတ္အဆက္ဆက္က ပိုက္စိတ္တိုက္ထားတဲ့စကားလံုးေတြ….
ေ၀ေ၀ဆာဆာ မသံုးတတ္ပါဘူး….
က်မ သူ ့ကိုရုိးရုိးေလးပဲ..ခ်စ္ခဲ့တယ္…

မာယာေတြမပါဘူး…ပလီပလာေတြမပါဘူး
ေရစက္ပါလို ့ခင္တြယ္မိတဲ့ ေမတၱာမ်ိဳးနဲ ့
ရွင္းရွင္းသန္ ့သန္ ့ပ်ိဳးတယ္…

သူဟာက်မ အတြက္ အလွတရားတခုလဲျဖစ္ရဲ ့
သူသာအနားမွာရွိရင္ က်မနားသယ္စပ္နားကျဖတ္သြားတဲ့
ေလေျပေလးကအစ လွတယ္…

ကမ္းမျမင္ လမ္းမျမင္ဘ၀လမ္းထဲ
စမ္းတ၀ါး၀ါး တိုး၀င္ေနတဲ့ က်မအတြက္ေတာ့
လွည့္ၾကည့္မိရင္အရိပ္တပါး
သူဟာအင္အားလဲျဖစ္ရဲ ့…

ေလာကထဲမွာ ရွင္သန္ေရြွ ့ရွားေနတဲ့ လူသန္းေပါင္းမ်ားစြာရွိတယ္
ဒါေပမယ့္ က်မရဲ ့သူကေတာ့ “တဦးတေယာက္”သာလ်ွင္ျဖစ္ရဲ ့
သူ ့အတြက္ဆိုက်မက ေရအလ်ွင္သာျဖစ္ေနျပန္တယ္…
အေကြ ့အေကာက္အတားအဆီး
ဘယ္လို ခရီးမ်ိဳးမွာမဆို ျဖတ္သန္းစီးဆင္း ေနျဖစ္ဦးမယ္…..။ ။

4 Comments:

  1. ပလူးတာရဲ႕အ႐ူးလြယ္အိတ္ said...
    ကမ္းမျမင္ လမ္းမျမင္ဘ၀လမ္းထဲ
    စမ္းတ၀ါး၀ါး တိုး၀င္ေနတဲ့ က်မအတြက္ေတာ့
    လွည့္ၾကည့္မိရင္အရိပ္တပါး
    သူဟာအင္အားလဲျဖစ္ရဲ ့…


    really????
    Thank u so much
    flowerworld said...
    ကဗ်ာေလး ခံစားထား ခံယူထားတာ မိုက္တယ္
    ဘယ္လိုေရးေရး စိတ္မဆိုးဘူးဆိုလို႕ အာ၀ါးးးးးးးးးးး ဇြတ္ေပးသြားတယ္ ဟတ္ဟတ္
    မိုးခါး said...
    မိုက္တယ္ ေႏြးေရ
    အရမ္းၾကိဳက္တယ္ း)
    စိတ္စမ္းေရ said...
    ေရးတက္တယ္ေနာ္...နုနုေလးေတြ ေရးထားတာ......

Post a Comment